וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו: "אסור להיות שאננים"

23.11.2008 / 22:03

מנכ"ל בני יהודה רווה נחת מהניצחון על סכנין, אך מחפש המשכיות. עטר קצר מחמאות. בעיה ללוזון באיוש אגף ימין למשחק מול מכבי

הרבה מאוד חיוכים נרשמו בבני יהודה, ביום שאחרי הניצחון 0:2 על בני סכנין במאבק התחתית ביום שבת בבלומפילד. אלא שראשי המועדון ביקשו להנחית, ומהר, את השחקנים לקרקע. לפני אימון הערב כינס המנכ"ל משה דמאיו את שחקניו וביקש: "אסור לנו להיות שאננים. עשינו ניצחון יפה אתמול, אבל המשחק הבא מול מכבי תל אביב לא פחות חשוב".

מי שקצר את מירב המחמאות בעקבות המשחק הוא החלוץ אלירן עטר, שכבש צמד. לאחר השבתתו של של משה ביטון בעקבות הניתוח שעבר בכתפו, קיבל עטר צ'אנס, פתח בהרכב בכל המשחקים בקבוצה ולא אכזב. בקבוצה הביעו שביעות רצון רבה מכיבוש שעריו של החלוץ ומהעובדה שהוא מחפה טוב מאוד על חסרונו של ביטון. עטר סומן עוד בעונה שעברה כאחד הכשרונות הגדולים בקבוצה, וכעת במועדון שמחים שהוא פורע את השטרות.

בעקבות הרחקתו של המגן אלי אברבנל במשחק, למאמן גיא לוזון בעיה באגף ימין בהגנה. הצוות הרפואי ינסה השבוע להכשיר את המגן הפצוע איציק עזוז, שחזר בשבוע שעבר לאימונים קלים. בקבוצה מקווים שהוא יגביר את קצב ההכנות על מנת שיכול להיות מוכן לקראת המשחק מול מכבי בשבת הקרובה. בצוות הרפואי העריכו את סיכויי עזוז, המחלים מקרע בשריר האחורי, לשחק מול מכבי כסבירים. את מקומו של מהראן ראדי בקישור עשוי לתפוס הקשר לירוי צעירי, שהחלים פציעה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully