וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ששון: "אנחנו בכושר הכי טוב בליגה"

23.11.2008 / 22:10

שחקן הפועל ירושלים מאושר אחרי הניצחון 73:80 על מכבי חיפה. דורסמן: "הניצחון שייך גם לארז". צפו בתגובות מהמשחק בין ראשל"צ ואשקלון

יותם רונן

צילום ועריכה: נועם אשל

שלושה ימים אחרי הניצחון הענק על מכבי תל אביב יצאה הפועל ירושלים למשחק חוץ ברוממה נגד מכבי חיפה. האדומים של גיא גודס קצרו עוד ניצחון מרשים, 73:80 והמשיכו במומנטום המצוין שהם נמצאים בו.

"יש הנאה גדולה וכיף גדול בקבוצה הזו", אמר בסיום שחקן הקבוצה שרון ששון, שקלע 25 נקודות ונתן משחק מצוין. "עשינו הכנה מדהימה לפני, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות ולהביא למשחק".

כשנשאל שרון לפשר השוני מן הקבוצה של העונה שעברה אמר: "זו קבוצה אחרת ויש חיבור אחר. יש כאן בעיקר הנאה גדולה והיא באה לידי ביטוי באימונים ובמשחקים. כרגע, אנחנו בכושר הכי טוב בליגה".

גיא גודס, מאמן הפועל ירושלים שגדל באולם ברוממה, אמר בסיום: "מרגש לחזור לכאן. עשינו ניצחון גדול. דיברתי עם השחקנים על כך ועשינו את מה שצריך כדי לנצח את המשחק. הניצחון הזה הוא לא הצהרת כוונות. רכבנו על גל ההצלחה מהניצחון של מכבי ואנחנו צריכים המשכיות".

מן הצד השני אמר מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי: "אני מאוכזב כי רצינו לשמור על מאזן הבית שלנו. ירושלים הרגה אותנו מחוץ לקשת. גור פורת היה חסר לנו. שרון ששון היה ביום מטורף. זה מה שעשה את ההבדל הערב בין הקבוצות".

דורסמן: "הניצחון שייך גם לארז"

מכבי ראשון לציון פתחה את העונה עם אולם חדש וקיוותה שהוא יביא לה גם טיפת מזל, אבל ארבעה הפסדים רצופים הביאו את ההנהלה לשלוח את זיו ארז הביתה. במקומו הגיע לקבוצה האלוף מיקי דורסמן, שכבר במשחקו הראשון הצעיד את הקבוצה לניצחון חוץ נאה, 80:88 על עירוני אשקלון בעיר הדרומית.

"הניצחון שייך גם לזיו ארז, הוא בנה את הקבוצה", הצנטע בסיום המאמן הטרי דורסמן. "הקבוצה אספה את עצמה והגענו עם כוחות מחודשים. אני לא אומר שזה ניצחון משכנע, אבל מה שחשוב זו התוצאה. לא הפכתי שום דבר, השחקנים רצו. זו הייתה טבילת אש ראשונה. לקבוצה הזו יש לב, שחקנים נתנו את הנשמה ונלחמו על כל כדור".

על סיפסולם של קן טוט במחצית הראשונה וגילי מוסינזון בשנייה, אמר: "צריך לעבות את הקבוצה בזרים. אנחנו קצרי רגליים וצריכים להיות מרבי רגליים. זיו ארז בנה את הקבוצה והשחקנים צריכים להראות שהוא בנה קבוצה טובה. אני לא קוסם, אם הייתי כזה אז איפה האבקה שלי? המטרה להישאר בליגה".

רוברט קונלי: "אין לי מושג איפה היכולת הזאת הייתה במשחקים האחרונים? היינו צריכים להוריד את הקוף מהגב אחרי שאיבדנו מאמן וחבר כמו זיו ארז. דורסמן ראוי לקרדיט כי הוא עזר לנו. יש לנו שחקנים טובים, אבל ברור שאנו לא מהטובים בליגה כרגע".

מן הצד השני של המתרס אמר עדי אזולאי, מאמן אשקלון: "משחק הגנה לא טוב שלנו למרות שבסוף עשינו התאמות. האחוזים של ראשון לציון היו מדהימים ואילו לנו הייתה רכות מתחת לסל. קודם כל נבכה על עצמנו ולאחר מכן ניתן קרדיט לראשון. אנחנו צריכים ללמוד לנצח משחקים צמודים. לא נעשה שינויים ולא ניכנס לפאניקה".

אדי פובס, שחקנה הזר של אשקלון, נפצע בדקה הראשונה וייבדק ביום שני.

בלינקו: "אפילו פט ריילי לא יכול להוציא יותר מהסגל הזה"

וכך נותרה לה עירוני רמת גן היחידה בליגה ללא ניצחון. הקבוצה של רובי בלינקו, שעשתה אשתקד עונה טובה, לא מצליחה למצוא את הידים והרגליים והיא אחרונה בליגה עם חמישה הפסדים. מי שרכבה הפעם על גבה של הקבוצה מרמת גן היא עירוני נהריה, שהביסה אותה באולם בזיסמן 64:79.

אחרי שני מאמנים שהתפטרו כבר מליגת העל אחרי ארבעה מחזורים, מאמן עירוני רמת גן, רובי בלינקו, עדיין שומר על חזק כיסאו ולא מרפה. "עוברים הרבה דברים בראש. אחד מהם זה קצת קנאה על זה שעירוני נהריה יכלו להביא שחקן יורוליג ואנחנו לא יכולנו לשנות. אני חושב שחייב להיות שינוי בסגל. אני לא חושב שאפילו פט ריילי יכול להוציא יותר מהסגל הזה. לא אני מחליט ואין לי שום בעיה לוותר. אם הייתי חושב שאני בעיה הייתי קם וזז הצידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully