וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה עדיין לא יכולה על מדריד

חטאפה, מפרבר של עיר הבירה, הדהימה את הקטאלונים עם 1:1 בקאמפ נואו. אתלטיקו מדריד סיימה בתוצאה זהה עם נומאנסיה. חיחון-בטיס 2:1

המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון). ברצלונה אירחה את חטאפה בקאמפ נואו במטרה להמשיך לשמור על המרחק שהיא יצרה לעצמה מיריבותיה, אבל הקבוצה מהפרבר המדרידאי הדהימה את בארסה כשסיימה עימה בתיקו 1:1. במשחק המאוחר של המחזור גברה דפורטיבו לה קורוניה בריאזור 1:3 על אתלטיק בילבאו.

אתלטיקו מדריד יצאה למשחק חוץ בנומאנסיה והייתה קרובה לניצחון, אלא שהיא ספגה שער בדקה ה-90 וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב מבחינתה. ספורטינג חיחון לא יכלה לבטיס הדוהרת, שגברה עליה בבאסקים 1:2. סנטאנדר השיגה ניצחון ביתי על אספניול המדרדרת 0:3. מזל טוב לאוסאסונה, שהשיגה ניצחון ראשון העונה בליגה, 1:3 על אלמריה. מלאגה ומאיורקה נפרדו בתיקו 2:2.

ברצלונה - חטאפה 1:1

הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה למשחק בקאמפ נואו זקופה וגאה. אחרי תשעה ניצחונות רצופים בליגה, וכשהיא משלהבת את אירופה והעולם עם שערים אינספור, היא לא שיערה כי חטאפה הקטנה מהפרבר המדרידאי תוכל לעצור אותה ועוד בבירה הקטאלונית. גווארדיולה העדיף לתת ללאו מסי לנוח, אחרי שהארגנטינאי סבל מפציעה קלה, וייתכן שבגלל זה הוא שילם ביוקר.

כל רצף חייב להסתיים מתישהו נגד מישהו. הקבוצה של ויקטור מונייז באה מוכנה טקטית למשחק. הם צופפו חזק מאוד את מרכז השדה וההגנה, נהנו גם ממזל כדי לקחת נקודה יוקרתית ביותר מהקאמפ נואו. בדקה ה-19 עלו האורחים ליתרון מפתיע ביותר משער של מאנו דל מורל, ששלח כדור מסובב מכ-25 מטרים. אוהדי בארסה קיוו כי זוהי מעידה קטנטנה, אבל הבלאוגראנה לא הצליחו לפצח ולשים כדור מאחורי פאטו אבוננדסיירי. בדקה ה-71 הרים דני אלבס כדור לסיידו קייטה, שהתרומם ומארבעה מטרים נגח בעוצמה פנימה. בארסה המשיכה לתקוף כדי להשיג את הניצחון, אבל זה לא הלך לה.

ברצלונה תתחיל לנסות לפתוח רצף חדש, כשאחרי התיקו הפער שלה בצמרת הצטמצם לשלוש נקודות מריאל מדריד, שניצחה ביום שבת את רקראטיבו הואלבה. אחרי שני הפסדים רצופים, חטאפה משיגה נקודה חשובה. בשבוע הבא היא תארח באלפונסו קולוסיאום פרז את ריאל מדריד. האם היא תצליח להציג את אותה רוח לחימה שאפיינה אותה במשחק נגד הקטאלונים או שמא תסתפק בפחות. תשובות בשבוע הבא.

נומאנסיה - אתלטיקו מדריד 1:1

אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר על לה קורוניה, הקבוצה של חאבייר אגירה הייתה ממש קרובה לחבר ניצחון נוסף, אבל שער שוויון של מגן נומאנסיה חוזה בארקרו השבית לה את השמחה בדקת הסיום של המשחק בפנדל. מאז ההפסד לריאל בדרבי של עיר הבירה, אלתטיקו לא מפסידה אמנם, אבל הנקודה הערב היא כמו הפסד. דייגו פורלאן כבש את שער היתרון של אתלטי בדקה ה-33.

ספורטינג חיחון - בטיס 2:1

בקרב של שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה רעה והתאוששו ניצחה הקבוצה מאנדלוסיה והיא עם ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בשישה משחקים. הפתיחה הייתה של הבאסקים, כשדייגו קאסטרו העלה אותם ליתרון (25).שש דקות במחצית השנייה הספיקו לסביליאנים - לוסיאנו מונסון (52) ואצ'יל אמנה (58) עשו מהפך וניצחון מצוין.

סנטאנדר - אספניול 0:3

הקבוצה מגאליסיה אירחה את הקטאלונים בקרב תחתית חשוב, כששתי הקבוצות ממוקמות ליד הקו האדום עם 12 נקודות טרם המשחק. על המגרש ההתמודדות הייתה חד-צדדית כשראסינג לא הותירה הרבה סיכוי לאספניול כבר מן הפתיחה. עשר דקות אחרי הפתיחה כבש איבן מרקאנו. אוסקר סראנו הכפיל את היתרון בדקה ה-26, ג'ונתן פריירה מיסמר את הניצחון עם השלישי (59).

אוסאסונה - אלמריה 1:3

האורחים פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון משער של אלבארו נגרדו בדקה השביעית. אבל הרחקתו של גיז'רמה סנטוס טרפה לאלמריה את הקלפים, ואוסאסונה הצליחה לעשות מהפך בזכות שערים של וולטר פנדיאני (13) והרנן פלראנו (71 עצמי) וכריסטיאן ודוקס (90). הקבוצה מפמפלונה משיגה את ניצחונה הראשון העונה.

מאיורקה - מלאגה 2:2

למאיורקה: חוזה מיגל חוסמי (18), פייר וובו (67), למלאגה: איבן ראמיס (12 עצמי), נאביל באחה (23).

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיק בילבאו 1:3
לדפור: חוזה זה קסטרו (20), חואן ורדו (44 פנדל), אנדראס חוארדאדו (90). לבילבאו: צ'אבי מרטינז (72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully