וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי ת"א: הדרבי הוא מעל הכול

23.11.2008 / 20:04

הקבוצות סיימו את הכנותיהן לקראת המשחק, מחנות האוהדים מבקשים רק ניצחון על היריבה העירונית. כ-400 אוהדי הפועל הגיעו לאימון

שחקני מכבי תל אביב סיימו הערב (ראשון) את ההכנות לקראת הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב, מחר בבלומפילד. לאחר שאמש הגיעו לאימון הקבוצה כ-500 אוהדים ועודדו את השחקנים בעזרת מופע פירוטכני מרהיב שכלל אבוקות רימוני עשן וחזיזים, נערך הערב האימון המסכם באווירה רגועה הרבה יותר.

המנג'ר אבי נמני צפוי לפתוח מחר עם אותו הרכב שפתח בשבוע שעבר מול אשדוד, כאשר שני המגנים שרן ייני ודור מלול ימשיכו לקבל אשראי גם בדרבי. יובל שפונגין ואורי שטרית, כשירים לחלוטין אך ימתינו להזדמנות מהספסל. הבלם אבי יחיאל שנפגע בגבו באימון ביום שישי, התאמן כרגיל והוא כשיר למשחק. משה מישאלוב יפתח בעמדת הקשר האחורי לצידו של דולי ג'ונסון והחלוץ יאניק קאמאנן יתופקד בחלק הקדמי יחד עם איליה יבוריאן.

החלוץ יניב עזרן שסובל מפגיעה בקרסול, אינו כשיר ולא יתלבש למשחק מחר, כמו גם הבלם איגור טומאסיץ' שסובל ממתיחה במפשעה ויראה את הדרבי מהיציע.

כ-6500 אוהדים צהובים יגיעו מחר לבלומפילד. האוהדים התנפלו השבוע על כל כרטיס שהוצא למכירה וחלקם אף יישב בשער 13 שצפוי להיות מעורב בקהל צהוב ואדום. ראשי האוהדים התחייבו לחגיגה צהובה ביציעים, אך הבטיחו שלא יהיה שימוש באמל"ח לא חוקי כפי שסוכם עם ראשי המועדון לקראת המשחק.

שחקני מכבי תל אביב העדיפו שלא להתראיין השבוע ולא לצאת בהצהרות לפני ההתמודדות החשובה מול האדומים. שחקן בקבוצה התייחס היום לאוהדים הצהובים שבאו לעודד את הקבוצה אמש באימון ואמר: "איך אפשר להישאר אדיש כשיש לך קהל כזה מטריף, נעלה ונילחם בשבילם".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, שרן ייני, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן, איליה יבוריאן

כ-400 אוהדים ביקשו מלחמה מהשחקנים

שמונה ימים של הכנות הסתיימו הערב אצל קבוצת הפועל תל אביב לקראת הדרבי הגדול של העיר נגד מכבי. כ-400 אוהדים הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה במטרה להטריף את השחקנים ולדרבן אותם לקראת המשחק. הם תלו שלטים, עודדו, ולקראת סיומו של האימון נכנסו לכר הדשא. הקהל ביקש מהשחקנים 'להילחם ולתת את כל מה שבהם'.

בחלק המקצועי, הרי שהמאמן אלי גוטמן עדיין לא החליט על ההרכב שיפתח במשחק. גוטמן מתלבט בשתי עמדות. הראשונה היא בהגנה. גוטמן תרגל את דגלאס דה סילבה כמגן ימני, והוא כנראה יפתח בהרכב לצדם של אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר ויגאל אנטבי, כאשר עמרי קנדה יאבד את מקומו בהגנה. בקישור האחורי יתופקדו שי אבוטבול לצדו של אביחי ידין. ההתלבטות השנייה של גוטמן קשורה לאיוש האגף הימני של הקישור. לא פחות משלושה מועמדים מתחרים על התפקיד, ביניהם בן לוז, מהראן לאלה ודימיטאר טלקיסקי. נראה כי לוז יועדף על פני שני האחרים. ביברס נאתכו החלים לגמרי מפציעתו והוא כשיר לחלוטין.

ראשי המועדון קיימו פגישת היערכות עם מנהלי אצטדיון בלומפילד ועם ראשי כוח השיטור על מנת לתאם את סידורי האבטחה. בהפועל מודאגים מן העובדה כי בשער 13 ישבו אוהדים משני המחנות, כאשר לפחות כ-1,000 אוהדי מכבי רכשו כרטיסים לאותו השער. המשטרה מתכנת ליצור חציצה בין שני המחנות. כ-600 אנשי משטרה, אבטחה ובלשים סמויים צפויים להיות ברחבי האצטדיון.

הרכב משוער הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גיל ורמוט, בן לוז (מהראן לאלה/דימיטאר טלקסיקי), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully