וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: ברדה וגנק ממשיכים לנצח

החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות בניצחון קבוצתו 2:3 על גנט. גרמניה: שער מדהים של אוליץ' סידר להמבורג ניצחון 1:2 על ורדר ברמן

אליניב ברדה היה בספק לפני המשחק, אך לבסוף פתח בהרכב של גנק, ששיחקה בחוץ מול גנט, ואף שיחק את כל 90 הדקות. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-40, אז מצא באלאש טות' ההונגרי את הרשת של גנט. 2 דקות בתוך המחצית השנייה וכבר 0:2, כשהפעם הכובש הוא מרווין אוגונג'ימי. ז'ואו קרלוס הברזילאי שם את השלישי ברשת של המארחת, שהצליחה לחזור למשחק משערים של דומיניק פולי בדקה ה-57 ואדקנמי אולופאדה בדקה ה-73. למרות הלחץ בסיום, גנק רושמת ניצחון 2:3 ועולה למקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה קלאב ברוז'.

גרמניה: המבורג - ורדר ברמן 1:2

המבורג וורדר ברמן, שמצאו עצמן במרכז הטבלה למרות הציפיות, קיוו לנצל את המפגש היוקרתי ביניהן הערב (ראשון) במחזור ה-14, כדי לצמצם מרחק מהפסגה. בטח כשהדהירה של הופנהיים לא עוצרת ובאיירן מינכן עושה סימנים כאילו האליפות בכל זאת תהיה שלה. למשחק ההזדמנות האחרונה הגיעה ברמן ללא מסוט אוזיל המושעה ודניאל ינסן הפצוע. המבורג, מוכה וחבולה לאחר ההפסד להרטה ברלין במחזור הקודם, סימנה לקראת ההתמודדות את קלאודיו פיזארו כאיש אותו חייבים לעצור.

המארחים היו אלה שהתעוררו ראשונים, כשפאולו גררו הפרואני השתלט על ריבאונד מהדיפה של טים ויזה וכבש את ה-0:1 בדקה ה-13. דייגו הברזילאי השווה את התוצאה עם כדור חופשי מדויק בדקה ה-24, בו פרנק רוסט הצליח רק לגעת אך לא למנוע את כניסתו. ברמן חיפשה כל העת את שער הניצחון, אבל רוזנברג ואלמיידה הירבו להחמיץ ובצד השני הגיע שער הניצחון האדיר. איביצה אוליץ' הקרואטי התנהל עם הכדור כ-18 מטרים מהשער, ואז הניף את השמאלית ומצא את החיבורים הרחוקים של ויזה. 1:2 חשוב להמבורג, במאמציה להדביק את החבורה המוליכה.

צרפת: ניצחונות למונאקו ונאנסי, תיקו למארסיי

מונאקו - לה מאן 0:3

לה מאן קטעה במחזור הקודם רצף של שלושה הפסדים רצופים, והערב חזרה לאותו מסלול עם תבוסה כואבת בנסיכות. מונאקו, עם ז'אן ז'אק גוסו בהרכב, שמה בצד את צמד ההפסדים לראן וליון, ובהבלחה של ארבע דקות רשמה ניצחון נאה. אלחנדרו אלונסו, הרכש הארגנטינאי מבורדו, כבש את שערו הראשון בקבוצה בדקה ה-49. דקה לאחר מכן הבקיע פאולו אנדרה לשערו ובדקה ה-53 אלונסו בישל לאלכסנדר ליקאטה את השלישי.

נאנט - נאנסי 1:0

בעונה שעברה נאנסי דהרה ורק ברגע האחרון איבדה את המקום השלישי והכרטיס לאלופות. העונה נאנסי החלה ברגל שמאל והתקשתה לחבר ניצחונות, אך בתקופה האחרונה נראה שהאמון לו זכה המאמן פאבלו קוראה גם בזמנים רעים עשה את שלו. אחרי מחצית נטולת שערים הגיע שער הניצחון של האורחים, כשיוסוף חאדג'י נגח לרשת בדקה ה-74, לאחר קרן של פסקל ברנגר. לנאנט זהו משחק שישי ללא ניצחון, ונדמה שהמאבקים נגד הירידה יהיו מנת חלקה למשך כל העונה.

מארסיי - ליל 2:2

הקבוצה של רודי גארסיה סיימה בתיקו מכובד עם הקבוצה מעיר הנמל בסטאד ולודרום. עדיל רמי (11) ומיכאל באסטוס (37) העלו את האורחים ליתרון והשקיטו את כל הקהל התכול-לבן. דקה בתוך המחצית השנייה צימק מאמדו סמאסה ממארסיי את היתרון של ליל. מארסיי חיפשה את שער השוויון והתקשתה למצוא, אך בדקה ה-90 זה הגיע עם שערו של בודווין זנדן. אחרי הפסדה של האלופה והמוליכה, ליון, לפריז סן ז'רמן, מארסיי מצמצמת את הפער מליון לשש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully