וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם נמלטה מהקו האדום

התרנגולים גברו 0:1 בבית על בלקבורן ונטשו סוף סוף את המקום ממנו נושרים לליגה השנייה. ווסטהאם חזרה לנצח עם 0:1 בסנדרלנד

המחזור ה-14 בליגה האנגלית סיפק אתמול (שבת) שלוש תוצאות 0:0 מאכזבות במשחקיהן של קבוצות הצמרת. היחידה שהרשימה הייתה דווקא מנצ'סטר סיטי, עם 0:3 חלק על ארסנל. הערב (ראשון) גם כן לא זכינו למבול שערים, אבל בלונדון בהחלט שמחו משלוש נקודות נוספות של טוטנהאם ו-ווסטהאם. התרנגולים גברו 0:1 על בלקבורן, בקרב תחתית בין שתיים מהמאכזבות הגדולות של הליגה, ובמשחק נוסף ניצחה ווסטהאם 0:1 בסנדרלנד.

ללא לוקה מודריץ הפצוע, ביקש המנג'ר הארי רדנאפ מדייויד בנטלי, הרכש מבלקבורן, לקחת אחריות ולהיכנס לנעליו של הקרואטי. מן העבר השני עמד בשער הרוברס פול רובינסון, שוערה לשעבר של טוטנהאם. בדקה ה-9 עלו התרנגולים ליתרון, כשארון לנון פרץ נהדר באגף הימני, מצא את רומן פאבליוצ'נקו, והרוסי הכניע את רובינסון. בדקה ה-39 נותרה בלקבורן בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו בצהוב שני של השביד מרטין אולסון.

שתי הקבוצות היו לפני המשחק מתחת לקו האדום, ולאחר מחצית שניייה בה נותרה התוצאה בעינה למרות שיפוט מוזר של האוורד ווב, הצליחה טוטנהאם להיפרד מהחלק המסוכן ולקפוץ למקום ה-14. בזמן שהארי רדנאפ עושה חיל מאז נכנס לתפקיד במקום חואנדה ראמוס, בעיותיו של פול אינס בעונת הבכורה שלו כמנג'ר בפרמיירליג הולכות ומתגברות.

סנדרלנד - ווסטהאם 1:0

שתי הקבוצות הרגישו את התחתית בוערת תחת רגליהן לפני המשחק, ובסיומו החתולים השחורים הם אלה שהסתבכו עוד יותר. ווסטהאם, אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, עלתה ליתרון בדקה ה-20 מרגלי ואלון בהרמי. על סף הירידה למחצית חטף קרייג בלאמי כדור מאנטון פרדיננד, עבר את השוער והעביר כדור רוחב לבהרמי, אך השוויצרי בעט מחמישה מטרים למשקוף והחוצה. רק 0:1 לווסטהאם בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully