וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: האלופה ממשיכה במסע

23.11.2008 / 15:05

האלופה הפועל חולון פתחה את העונה בצורה מצוינת ומארחת את עודד קטש והפועל גליל/גלבוע, שהודחו מהגביע אבל נמצאים בכושר טוב

במשחק שישלים את המחזור החמישי בליגת העל, תארח הערב (שני) הפועל חולון את הפועל גליל עליון/גלבוע באולם הפחים (19:15, שידור ישיר בספורט 5+ לייב). שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם מאזן זהה של שלושה ניצחונות אל מול הפסד בודד. בעונה שעברה הפסידה הפועל חולון פעם אחת בלבד בביתה, להפועל גלבוע/עפולה, שהתפרקה והתאחדה עם הפועל גליל עליון, במשחק מול יציעים ריקים בעקבות עונש ההרחקה.

חולון מגיעה למשחק עם ביטחון רב. אחרי ההפסד במשחק החוץ למכבי חיפה, הגיע ניצחון חשוב על מכבי ראשון לציון במשחק חוץ, כשבראיין טולברט, שהצטרף רק לפני שבוע וחצי, מראה ניצוצות של כדורסל טוב. בקבוצה יודעים שאל מול הקהל הביתי, הם חייבים לנצח ומשחק טוב נוסף יתן להם דחיפה לקראת המשך ההתמודדות בצמרת. איתן לנציאנו, אוהד הקבוצה, נבחר להיות יו"ר חוג האוהדים של הקבוצה בבחירות שנערכו השבוע, כשויקטור תשובה ודודו אלקלעי ישמשו כסגניו.

עודד קטש עשה זאת שוב. בפעם השלישית הוא הגיע לגליל, הפעם לקבוצה המאוחדת, והוביל אותה להצלחות. רצף של שלושה ניצחונות, כולל מלחמה בגביע מול מכבי חיפה שהסתיימה בהדחה, נותן אמונה שגליל/גלבוע יכולה השנה להתברג בחלק העליון. מי שנמצא בספק למשחק הוא הפורוורד בראיין רנדל שפספס את משחק הגביע מול חיפה ביום חמישי בשל פציעה. קטש יסתמך על יכולת טובה של הגארדים שלו, יכולת שמובילה אותו עד כה למצב המשופר שלהם בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully