וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל: "אני השוגון. קודם שיעבור את הנינג'ות"

פיניקס גברה על פורטלנד, והדיזל נשאל אם נתן עצות מיוחדות לאודן: "שידבר קודם עם יאו והווארד". הניקס מתכוננים לעידן החדש

אל תספידו את האיש הגדול. שאקיל אוניל חוזר להציג השנה את הדומיננטיות המוכרת שלו מתחת לסלים, וגם אם הוא כבר מעבר בשיאו, נדמה שהאיש הגדול פורח בפתיחת העונה של פיניקס, והלילה (ראשון) הוא קלע 19 וקלט 17 בניצחון 92:102 של הסאנס על פורטלנד.

"בינתיים שאק נהדר כשהוא מקבל את הכדור בצבע", אומר מאמן פיניקס טרי פורטר, "כשהם עושים עליו שמירה כפולה, הוא יודע להוציא את הכדור החוצה, והשחקנים שלנו נמצאים בעמדות הנכונות כדי לקלוע מהמצבים האלה".

למשחק הלילה היה פוטנציאל למאבק בין דורי, כשהרוקי גרג אודן פגש את הביג דיזל בן ה-36. אבל שאק אמר שהוא לא נותן עצות מיוחדות לאודן. "אני השוגון", אמר שאקיל, "ולפני שאתה מגיע לשוגון, אתה צריך לעבור קודם את הנינג'ות. הוא צריך קודם לעבור דרך דוויט הווארד ויאו מינג, ועד שהוא יגיע אליי, אני כבר לא אהיה פה".

אגב, מאמן הבלייזרס טוען שהקבוצה נשלטת בעיקר על ידי נאש. "אוניל עושה את מה שהוא עושה", אומר מקמילן, "אבל הבנאדם שלהם הוא נאש. הוא עדיין מנצח על המקהלה ההתקפית הזאת ודאג שכולם יהיו מעורבים במשחק. הוא מנהל את ההצגה הזאת".

הניקס מתכוננים לעידן חדש

בניו יורק מתעסקים ביממה האחרונה בעימות שבין מארבורי לד'אנטוני ולגרסאות הסותרות שלהם לגבי אירועי יום שישי. המאמן טוען שהציע לשחקן לקחת חלק במשחק, מארבורי טוען שהבהירו לו שהוא לא בתוכניות.

בינתיים הניקס קיבלו את שחקניהם החדשים - אל הרינגטון, קטינו מובלי וטים תומאס - שעדיין לא יכולים לשחק עד שיעברו את הבדיקות הרפואיות, אך הלילה הקבוצה הסתדרה בלעדיהם וניצחה את וושינגטון עם סגל של שבעה משחקים בלבד.

שלושת המצטרפים, אגב, מאמינים שיש להם מה לתרום לקבוצה מעבר לפינוי של כסף בתקרת השכר. "אני לא יודע מה בדיוק התוכניות של המועדון ומה הוא מנסה לעשות", אמר טים תומאס, "אנחנו דואגים רק להווה. יש פה חבורה מצוינת של שחקנים, ואני מאמין שנוכל לעשות קצת נזק לליגה ולהיכנס לפלייאוף".

גם הם יודעים שהחוזה שלהם מסתיים ב-2010, ושהכוונה של הניקס היא להביא את לברון על חשבון הכסף שמתפנה. אל הרינגטון לא מתרגש. "הקבוצה עדיין תצטרך שיהיו לה 12 שחקנים, ושתיראה טוב כדי למשוך אליה את הכוכבים", אומר הרינגטון, "באנו בשביל לקחת את הקבוצה למעלה, לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully