וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד זכתה בגביע דייויס

ללא רפאל נדאל, הצליחה הנבחרת האדומה לעשות את זה בארגנטינה. ורדאסקו ניצח 2:3 את אקאסוסו, וספרד ניצחה 1:3 בהתמודדות

ארבע שנים אחרי זכייתה האחרונה, הצליחה הערב (ראשון) נבחרת הדייויס של ספרד לעשות זאת שוב ולזכות בגביע הכי יוקרתי לאומות. פרננדו ורדאסקו ניצח את חוסה אקאסוסו 2:3 (3:6, 7:6, 6:4, 3:6, 1:6) והביא לספרד את הנקודה השלישית לה הייתה זקוקה, כדי לנצח את ההתמודדות כולה 1:3. הנבחרת הדרום אמריקאית תמשיך לנסות שוב, אחרי שגם ב-2006 היא סיימה כפיינליסטית.

ספרד הוכיחה איזה עומק אדיר יש לטניס בארצה. המדורג מספר 1 בעולם, רפאל נדאל, החמיץ את התמודדות עקב פציעה, כשגם דויד פרר, המדורג 12 בעולם, לא כיכב והפסיד במשחקו שפתח את ההתמודדות. מי שנתנו את הטון ובעצם הביאו לספרד את הגביע הנכסף הם פרננדו ורדסקו (16 בעולם) ופליסיאנו לופז (31). אחרי שארגנטינה עלתה ליתרון 0:1 ביום הראשון (ניצחון של דויד נלנבדיאן על דויד פרר) הצליח לופז לנצח את מרטין דל פוטרו ולאזן את המפגש ל-1:1. אמש, במשחק הזוגות הקריטי הצליח ורדאסקו את לופז לנצח ולעלות ל-1:2.

למשטח הערב עלה ורדאסקו מהצד הספרדי, שהועדף על פניו של פרר, וחוסה אקאסוסו מהצד הארגנטינאי. הספרדי פתח טוב, ניצח את המערכה הראשונה והכניס את הקהל באולם להלם. אלא שאקאסוסו לא נלחץ וניצח את שתי המערכות הבאות, בדרך ל-1:2. המערכה הרביעית הייתה צמודה, אבל שבירה אחת של ורדאסקו הספיקה לו כדי לשבור. אקאסוסו נשבר מנטלית ו-ורדאסקו שייט כל הדרך אל הניצחון במערכה המכרעת של המשחק.

אחרי הזכייה לפני מספר חודשים ביורו של נבחרת הכדורגל, עושה זאת נבחרת הדייויס של מעצמת הספורט מספר 1 באירופה.

אקאסוסו - ורדאסקו 6:3, 6:7, 4:6, 6:3, 6:1

ורדאסקו עלה לשחק כשהוא יודע שניצחון יקנה לספרדים זכיה בטורניר ויהפוך את המשחק החמישי לפורמאלי בלבד. הוא פתח עם ההגשה, וביתרון 2:3 לזכותו שבר את יריבו ועלה ל-2:4 בדרך לניצחון 3:6 וליתרון 0:1 במערכות.

למרות ההפסד במערכה הראשונה, אקאסוסו סירב להישבר, פתח את המערכה השנייה בסערה ועלה ל-0:3 מבטיח. אקאסוסו עוד עלה ל-1:4, אבל ורדאסקו שבר את חבטות ההגשה הבאות של הארגנטינאי וצימק ל-4:3. משחק חדש? לא מבחינת אקאסוסו, ששבר בחזרה, אבל ורדאסקו החזיר בשבירה משלו והשווה ל-5:5. המשחק הלך לשובר שוויון, אבל שם הייתה ידו של המקומי על העליונה עם 3:7 ו-6:7 בסיום המערכה.

חוסר היציבות של שני השחקנים המשיך גם בפתיחת המערכה השלישית, כשכל אחד שובר לשני, אבל אקאסוסו עשה זאת פעם אחת יותר ועלה ל-1:3. ורדאסקו נאבק והצליח לשבור ל-4:4 בהמשך, אבל אז ירה לעצמו פעם נוספת ברגל, נשבר והפסיד 6:4.

ורדאסקו הגיש ראשון במערכה ושמר על ההגשות, גם יריבו הארגנטינאי עשה כן במשחקון הבא. שני השחקנים שמרו על הסרבים שלהם והתוצאה התאזנה על 2:2. ורדאסקו עלה ל-2:3. במשחקון השישי הצליח הספרדי לשבור את הארגנטינאי ועלה ל-2:4. אקאסוסו לא ויתר והיה קרוב לשבור במשחקון הבא, אבל ורדאסקו נתן מלחמה גדולה ולא נתן לו לשבור, בדרך ל-2:5 מבטיח. אקאסוסו צימק ל-5:3. אבל זה לא עזר לו, כשוורדאסקו ניצח, ובעזרת השבירה מהמשחקון השישי ניצח את המערכה 3:6, בדרך ל-2:2 במערכות.

הספרדי שאב הרבה כוח מהמערכה הרביעית ושבר את אקאסוסו כבר במשחקון הראשון, בדרך ל-0:2 קריטי. אקאסוסו נשבר, תרתי משמע, ו-ורדסקו שבר אותו בשנית, שמר על הגשותיו ושייט ל-0:4 חלק. אקאסוסו צימק ל-4:1, ורדאסקו שמר ועלה ל-1:5. הוא ניצח את המשחקון הבא, את המערכה, המשחק וההתמודדות כולה. ויוה אספניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully