וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגשים בסוף הסיבוב

המשחק שינעל את הסיבוב הראשון יהיה הדרבי התל אביבי, שכרגיל יוצר מסביבו הרבה אמוציות ולהט. אנחנו מהמרים שהצהובים הם אלה שיחגגו בסיום

משחק מספר 65: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב 2.6, 2.7, 2.4

הדרבי התל אביבי יהיה זה שינעל את הסיבוב הראשון בליגת העל. אז כולם מדברים על זה שהליגה גרועה, שהגדולות לא פוגעות ושהרמה לא גבוהה, אך דווקא מהדרבי הזה אולי דברים יכולים להשתנות. במכבי תל אביב עשו כידוע שינויים פרסונליים ואולי דבר לא יהיה דומה למה שהיה מפתיחת העונה, כשאבי נמני מקווה להכניס רוח חדשה לקבוצה. בהפועל תל אביב מקווים להתגבר על עשרת המשחקים הראשונים שלא ממש נתנו נחת לאוהדים ולצאת לדרך חדשה.

נכון לעכשיו הפועל תל אביב מדורגת במקום השישי בליגה עם 14 נקודות. האדומים של אלי גוטמן מחזיקים במאזן של שלושה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים (את שניהם הם ספגו בחוץ). הפועל תל אביב מגיעה להתמודדות אחרי שבמחזור האחרון הם הפסידו 1:0 לבני סכנין במשחק מותח ומסקרן במיוחד, כאשר הקבוצה פיספסה כדור עונשין מהנקודה הלבנה בדקה האחרונה. עוד קודם לכן דווקא החלק ההתקפי עבד ועבד מצוין מול בני סכנין שספגה שביעייה בגביע הטוטו. משחק קודם לכן הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 מול הפועל פתח תקווה ואת הפנינה מבין משחקיה האחרונים היא לוקחת מטדי, שם הפועל תל אביב הכניעה את האלופה בעשר הדקות האחרונות וניצחה 0:2.

מכבי תל אביב לעומתה מדורגת שמינית עם 13 נקודות בלבד. הקבוצה עם שלושה ניצחונות בלבד מעשרה משחקים, כשביתר המשחקים היא סיימה בארבעה בתיקו ובשלושה נוספים היא הפסידה (שניים דווקא בבית). הקבוצה של אבי נמני כבשה שער בממוצע למשחק וספגה שער בממוצע למשחק. אז איך הצהובים מגיעים למשחק? אחרי 2:2 מעצבן מבחינתם מול מ.ס. אשדוד, אחרי שהקבוצה כבר הובילה 0:2. עוד קודם לכן מכבי ניצחה 0:1 את הכח עמידר רמת גן בגביע הטוטו ובמשחקו הראשון של נמני היא ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקווה. במשחקו האחרון של בן שמעון הוא הפסיד 1:0 לעירוני קרית שמונה.

ומה היה בעונה שעברה? בסיבוב הראשון האדומים ניצחו 0:1 כשאת השער היחיד במשחק כבש פאביו ג'וניור עשר דקות לסיום אחרי בישול של שי אבוטבול. במשחק עצמו אורי שטרית הורחק. גם בסיבוב השני האדומים ניצחו, הפעם 1:3 כשאת השערים כבשו דמיטאר טלקיסקי (10) ופאביו ג'וניור (88, 90). ארז מסיקה כבש את השער היחיד לצהובים. בסיבוב השלישי הצהובים ניצחו 1:2 כשיאניק קאמנאן ויוסי שבחון כבשו למכבי בעוד טל חן כבש ראשון להפועל.

ומה יהיה הפעם? אין ספק שמכבי תל אביב מגיעה במצב רוח טוב יותר ומקווה לצאת לדרך חדשה עם נמני על הקווים, אחרי המעידה בשבוע שעבר. הרוח החדשה שנושבת בקרית שלום תיתן להם הרבה ביטחון כדי לסיים עם ניצחון. ההימור: 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully