וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "בני יהודה באה לשבור רגליים"

קפטן סכנין מאשים דווקא את היריבה במשחק אלים: "שיגידו תודה שזה נגמר בשני אדומים". לוזון נחלץ מהמקום האחרון: "ההרגשה מדהימה"

חזון אחרית הימים בסכנין: קבוצה של אייל לחמן מתלוננת שהיריב הגיע במטרה לכסח. "מי שאומר שאנחנו משחקים משחק ברוטאלי עם אייל לחמן לא יודע על מה הוא מדבר. היום בני יהודה באו לשבור לנו את הרגליים, והם צריכים להגיד תודה לשופט שזה נגמר עם שני אדומים בלבד", אמר הערב (שבת) קפטן סכנין, מאיר כהן, לאחר ההפסד של קבוצתו לזהובים (2:0).

"אנחנו מאוכזבים מאוד. בחצי הראשון היינו בסדר ההרחקה, אבל ההרחקה של מהראן אבו ריא פגעה בנו. בני יהודה עלתה ליתרון כשהוא הורחק", סיכם טל חן את המשחק, ומתעודד: "נראינו כמו קבוצה. שיחקנו כמו חבר'ה שרוצים לשחק וזה מעודד אותי לקראת ההמשך".

טל חן הודה: "אנחנו קבוצת תחתית וצריכים להשלים עם זה. להגיד אחרת זה יהיה מגוחך". הוא לא אוהב שמשווים את הקבוצה לזו של העונה שעברה. "זו קבוצה אחרת לגמרי, קבוצה חדשה, אסור להשוות ואין בכלל מה להשוות בין שתי הקבוצות".

בסיום המשחק השתררה דממה בחדר ההלבשה של סכנין. השחקנים לא פצו פה. מי שניסה לעודד אותם היה המאמן, אייל לחמן, שעבר משחקן לשחקן, לחץ את ידו וביקש ממנו להרים את הראש. "בשבוע הבא נתקן", עודד את שחקניו.

המאמן אמר בסיום: "אין ספק שבני יהודה היתה טובה יותר מאיתנו. לאבד על שחקן על כלום זה היה מאוד מטופש מבחינתנו, וזה מה שהכריע את המשחק, כי עד לנקודה הזאת בני יהודה לא הגיעה למצבים. ב-11 שחקנים לא היינו מפסידים. אנחנו נהיה בסדר".

השוער מאיר כהן הוסיף: "המאבק יהיה עד הסוף. ידענו שיהיה משחק קשה. בני יהודה משחקת טוב לאחרונה. במהלך כל השנים אנחנו לא מצליחים לנצח אותם, אולי זו אמונה תפלה. יהיה מאבק קשה נגד הירידה עד הסוף, כדי לצאת מהמצב נצטרך לעשות רצף של 3-4 ניצחונות ואני מאמין שנעשה את זה. חזי מגן אמר שהוא לא יסבול משחק אלים של סכנין, אבל הם היו הרבה יותר אלימים מאיתנו".

"לקהל שלנו מגיע יותר"

בני יהודה נחלצה היום מהמקום האחרון, ונשמה לרווחה. "זו תחושה מדהימה", אמר המאמן גיא לוזון, "הגיע לנו לנצח. הגענו להרבה מצבים, וכבשנו שני עשרים. אני לא בטוח שהאדומים של אברבנל וראדי מוצדקים, אחרת זה היה יכול להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. אבל אנחנו לא חזירים ושמחים מאוד על הניצחון".

"דיברנו על אופי במהלך השבוע ואני שמח שהצגנו אותו", המשיך לוזון, "לקהל שלנו מגיע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully