וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אוהד כהן וגרנצ'ארוב התעמתו, מגמאדוב הפריד

22.11.2008 / 21:42

עימות חריף שני בין שני השחקנים, הפעם בחדר ההלבשה בטדי. עזורי: "סימנו אותנו כמועמדת לירידה, אבל אין סיבה להתלהב מהמקום השלישי"

עימות חריף בין הבלם המקדוני של מכבי פתח תקוה, בובאן גרנצ'ראוב, לשוער אוהד כהן אירע היום (שבת) בסיום המשחק בטדי בחדר ההלבשה. שחקנים בקבוצה העידו כי גרנצ'ארוב ניסה לחבוט בשוער. הוויכוח בין השניים החל במהלך המשחק, לאחר שער השוויון, בטענה לחוסר תיאום. הבלם מורד מגמאדוב ומאמן השוערים של הקבוצה היו מבין אלו שהפרידו בין הניצים לפני שהנושא גלש לפסים אלימים. שחקנים בקבוצה אמרו כי כהן, המשמש קפטן, מעיר הערות צודקות אך גרנצ'ארוב שמנסה לגלות מנהיגות לוקח את זה בצורה קשה.

בקבוצה טוענים כי מדובר בעימות שני מסוגו בתוך חודש, כאשר השניים התווכחו (ללא אלימות) לפני משחק ההפסד בבית למ.ס אשדוד. אחד או יותר מבין השחקנים הללו עשוי לעמוד לוועדת משמעת לאחר בדיקה יסודית של הצוות הניהולי.

במכבי פתח תקוה נשמו לרווחה לאחר התיקו הזה. כזכור, לפני המשחק כינס היו"ר משה זוארץ את השחקנים לאסיפת חירום מיוחדת, במהלכה לא חסך ביקורת והטיף לשחקניו. אם פתח תקוה הייתה מפסידה היום, השחקנים היו סופגים קנס.
בפתח תקוה עדיין חוששים מקצב צבירת הנקודות, משום שכעת מחכים להם שני משחקי חוץ קשים מאוד, מול מכבי נתניה ובני סכנין.

עזורי מבטיח: "עוד נשתפר"

עזורי יודע שנקודה בטדי עבור קבוצתו הצנועה מהווה תוצאה טובה. "שיחקנו מול בית"ר ירושלים שהיא קבוצה טובה מאוד שנמצאת במומנטום", הסביר עזורי את המגמה ההגנתית של חניכיו, "ברור שלפני המשחק היינו קונים נקודה - יש מקומות בהם אתה לא יכול לשחק את הכדורגל שאתה רגיל לשחק. אולי זה לא יפה לעין, אבל היינו חייבים לעשות הכל כדי לשבש להם את המשחק.

"בתחילת העונה סימנו אותנו כמועמדים לירידה", נזכר עזורי, "אבל בכל זאת אין סיבה להתלהב מהמקום השלישי שלנו. הקבוצה הזו עוד תשתפר בהמשך".

עזורי מכיר היטב את טדי, ומנסה להסביר מדוע בית"ר מתקשה דווקא בביתה: "טדי הוא איצטדיון סוחף עם קהל שאוהב כדורגל יפה, וכשהדברים לא הולכים לבית"ר, ברור שנוצר לחץ".

ליאור אסולין התעמת לפני המשחק עם אוהדי בית"ר כשהפנה אליהם אצבע משולשת בעקבות הקללות שספג מהיציעים. עזורי סיפר כי "לא ראיתי שזה קרה, אבל אם זה נכון, זה לא מקובל".

בסטיאניני מאושר

בקבוצה אמרו כי גיא עזורי הגיב טוב כשהכניס את רועי בקל במקום דליבור סטבאנוביץ' הסלובני בדקה ה-57, בכדי לשמור על התוצאה. השחקנים אמרו כי ללא עזרה בהגנה, הם יכלו להפסיד את המשחק. הבלם מורד מגמאדוב יצא במחצית בטענה שנתפס לו הגב, אבל אמור להיות כשיר למשחק הבא ב"קופסה".

המגן השמאלי נאור פסר לא היה בסגל בגלל פציעה, אבל בלי קשר נראה שקובי גנון יפתח גם במשחק הבא בגלל היכולת הטובה בהפגין בטדי. עומר דמארי עשוי גם הוא לחזור לסגל, אם כי עזורי נמצא בבעיה – החלוץ פאבלו בסטיאניני שכבש את שער היתרון נמצא בכושר טוב. השחקן עצמו חגג בחדר ההלבשה את השער בסיום ואמר לחבריו כי הוא מאושר בקבוצה.

עזורי עצמו ייפגש בתחילת השבוע עם זוארץ בכדי לחתום על חוזה לעונה נוספת. יש לציין כי מאז ההודעה עזורי עדיין לא הודיע כי יחתום, משום שהתנאים עדיין לא סוכמו. בכל מקרה, ההערכה היא שעזורי יחתום בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully