וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת נפרדו ב-1:1

בית"ר ירושלים נפרדה בתיקו 1:1 מול מכבי פתח תקוה, וסגרה סיבוב שלם ללא ניצחון בטדי, מה שהרחיק אותה עד כדי 9 נקודות ממכבי חיפה. בסטיאניני (34) כבש ראשון לאורחים, ברוכיאן (57) השווה

איך 90 דקות כל כך מוצלחות יכולות להימחק בערב אחד, ועוד בטדי. בית"ר ירושלים, מעודדת מהניצחון בנתניה במחזור הקודם, קיוותה לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון ביתי ראשון בטדי, שישאיר אותה בתמונת האליפות. זה נגמר ב-1:1 - מתי בכלל הבית"רים סגרו סיבוב שלם בלי ניצחון ביתי? שתי הקבוצות פתחו במשחק התקפי ופתוח, שיצר לא מעט הזדדמנויות משני הצדדים, למרות שליטה של המארחים בכדור וברחבה של הקבוצה האורחת. דווקא המלאבסים עלו ליתרון משער של פאבלו בסטיאניני בדקה ה-34, אבירם ברוכיאן הישווה בכדור חופשי בדקה ה-57.

יש הרבה שונאים לאוהדים של בית"ר ירושלים, אבל לחשוב שיש כאלה שמגיעים רק למשחקי בית ועדיין לא ראו ניצחון השנה, ועוד מהקבוצה עם התקציב הגדול בליגה - איך שלא מסתכלים על זה, הרי שמדובר במקרה מצער ביותר. מכבי חיפה, שרשמה עוד ניצחון קליל בליגה, פתחה פער של תשע נקודות על האלופה - אחרי שסגרנו שליש אחד בעונת 2008/9.

יש כאלה שיגידו שהאליפות גמורה מבחינתה של החבורה של עטר, אבל צריך לזכור שהיו הרבה שהתחרטו אחרי ניצחון מרשים אחד על נתניה בשבוע שעבר. מה שבטוח, כדי להוכיח משהו לכל אלה שאוהבים לקפוץ למסקנות כבר בסיבוב הראשון, ראובן עטר חייב לשנות, והרבה. לא יתכן ששחקנים כמו דרק בואטנג יסכנו אותו בחיסרון מספרי כבר בדקה הראשונה של המשחק, גם לא יתכן שאחוזי ניצול המצבים של קבוצתו במגרשה הביתי, רק הולך וגדל ממחזור למחזור. המשחק עצמו התנהל ברמה סבירה, אבל קבוצה ששואפת לאליפות - לא יכולה להרשות לעצמה לסיים משחקים מהסוג הזה, בתוצאה כזאת - במיוחד כשאצל האורחת, ליאור אסולין רשם את אחד המשחקים הפחות טובים שלו העונה.

מהלך המשחק

דקה 18 - עמית בן שושן פרץ קדימה במצבע אישי יפה ועבר שני שחקנים בדרך למסירה לטוטו תמוז, שמצא עצמו מול אוהד כהן. תמוז בעט, כהן הדף קדימה, אבל הגנת פתח תקוה השתלטה על הכדור.

דקה 24 - דרק בואטנג הכניס כדור לטוטו תמוז, שהיה על קו ה-16 והסתובב לכיוון השער, לפני שהחמיץ פעם נוספת מול אוהד כהן.

דקה 26 - דאבל פס בין עמית בן שושן לאלירן דנין ברחבה הסתיים בנגיחה של הראשון ממרכז הרחבה - מעל למשקוף.

דקה 33 - דאבל-פס בין סולי צמח לסטבאנוביץ' מצא את האחרון במצב של בעיטה מ-18 מטר אלכסונית בצד ימין - הכדור יצא החוצה.

דקה 34 - שער! איסמעיל עאמר הגביה כור מצ ימין, בסטיאניני התמקם מצוין ונגח משישה מטרים פנימה, תחת שמירתו של אלבארז. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 57 - שער! בעיטה חופשית לבית"ר מ-25 מטרים אלסונית צד שמאל. אבירם ברוכיאן סובב לפינה של אוהדד כהן, אבל השוער הפתח תקואי לא הגיע בזמן וקראה את הכור נכנס. בית"ר ירושלים הישוותה ל-1:1.

דקה 61 - אלירן דנין הגיע למצב בעטה טוב במרחק של 18 מטרים מהשער, אבל בעט חלש לידיים של אוהד כהן.

דקה 63 - דאבל-פס בין בן שושן לבואטנג השאיר את הראשון בצדה השמאלי של הרחבה, במרחק מטרים ספורים מהשער. בן שושן החמיץ מזווית קשה.

דקה 69 - בסטיאניני השתלט על כדור עומק עם הגב לשער במרחק של 18 מטרים מהמסגרת. הארגנטינאי הסתובב ובעט החוצה.

דקה 82 - דרק בואטנג הגיע למצב בעיטה נוח ממרחק של 18 מטרים, כהן הדף טוב.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, דוד אמסלם, אריק בנאדו, אלירן דנין, דרק בואטנג (משה אוחיון, 84), מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, דריו פרננדס (עידן טל, 85), עמית בן שושן, טוטו תמוז (עידן ורד, 46).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב (ניצן דמארי, 46), בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון, סולי צמח, סירמאנה דמבלה, דליבור סטבאנוביץ', עומר בוקסנבוים, ליאור אסולין, פאבלו בסטיאניני (רוביל סרסור, 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully