וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערים מביאים מזומנים

גם הפעם הרכבנו עבורכם שני טורים שיניבו פי עשרה מסכום ההשקעה. אייאקס צפויה לנצח את אלקמאר, טוטנהאם את בלקבורן, מילאן את טורינו

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.584 (10 ש"ח יניבו 106 ש"ח)

משחק מספר 1: אלקמאר – אייאקס. מוליכת הליגה ההולנדית יוצאת למשחק חוץ קשה נגד הרביעית, שרחוקה ממנה שתי נקודות בלבד ויודעת שהיא יכולה לעבור אותה בתום המחזור הקרוב. אייאקס נתנה הצגות מופת במחזורים האחרונים עם 2:5 על ספרטה רוטרדאם ו-1:4 על איינדהובן. אין שום סיבה שזה לא יימשך עם ניצחון נוסף. ההימור: 2 (2.45)

משחק מספר 7: טוטנהאם – בלקבורן. טוטנהאם נהנית מהצטרפותו של הארי רדנאפ, שקצת הוציא אותה מפתיחת העונה הרעה שעברה ומהמקום האחרון שבו התבזתה מאז תחילת העונה. אלא שבמחזור האחרון התרנגולים נעצרו עם הפסד לפולהאם וכעת הם צריכים להוכיח שההפסד הזה היה מקרי. מול בלקבורן, שמדורגת מקום אחד מעליה, הם מסוגלים לעשות את זה. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 19: המבורג – ורדר ברמן. המבורג לא מצליחה לתפוס קצב בגרמניה וכרגע היא מדורגת שביעית בליגה ובמחזור האחרון היא נכנעה 2:1 נגד הרטה ברלין ומגלה חוסר יציבות מאז פתיחת העונה. ברמן לעומתה עוברת עונה רעה לא פחות ולמרות התעוררות כלשהי במשחקים האחרונים היא עדיין רק במקום התשיעי. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.7)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.672 (10 ש"ח יניבו 97 ש"ח)

משחק מספר 41: טורינו – מילאן. החבורה המגובשת של קרלו אנצ'לוטי בשלה להיאבק העונה על התואר ולמרות שבמשחקים האחרונים הרוסונרי לא הציגו יכולת גבוהה, הם נמצאים בקדמת הבמה והם בעמדה טובה להמשיך בקרבות הצמרת. אחרי שהשיגה חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים מילאן אמורה לסיים עם נקודות גם נגד טורינו. ההימור: 2 (1.55)

משחק מספר 55: מכבי הרצליה – הפועל עכו. הרצליה אחרי חילופי המאמנים כשאייל לחמן נפרד מהקבוצה, אך שום דבר לא מבטיח לה לצאת מהבוץ. בשבוע שעבר שמעון הדרי לא ממש הצליח לנפק בשורה לאוהדים של הרצליה, שראו את קבוצתם יורדת מובסת 4:1, אך דווקא מול הפועל עכו אמור ללכת להם קצת יותר טוב, מה שעשוי להספיק לתיקו. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 65: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב. לא בצורה הזו קיוו שתי הקבוצות בתחילת השנה להגיע אל הדרבי, אך עם המציאות הן יודעות שצריך להתמודד וכשהרבה מונח על הכף הן תנסנה לתת קצת נחת לאוהדים שלהם. הצהובים של נמני, ששיחקו רק מחצית אחת בשבוע שעבר נגד אשדוד, טובים יותר ואמורים לנצח. ההימור: 2 (2.4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully