וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "אני רוצה לעזור לכדורגל הישראלי להתקדם"

מאמן מכבי נתניה הסביר מדוע הוא מרבה להתלונן על השופטים. על הניצחון 0:3 בק"ש אמר: "לא מסופק". קשר ארגנטינאי חתם בקריה

מכבי נתניה השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ קליל 0:3 על עירוני קרית שמונה. למרות זאת, הקבוצה של לותר מתיאוס הייתה רחוקה מלהרשים, וניצלה עד תום שלוש טעויות חמורות בהגנת המקומיים. מתיאוס ביצע מהפכה בהרכב, ספסל את איתי שכטר ואלמוג כהן, אבל לא נהנה ממה שראה משחקניו.

נתניה כלל לא רשמה את איתי שכטר ואלמוג כהן בטופס המשחק בתחילה, אך רק לפני הפתיחה מתיאוס ביקש לרשום אותם בטופס. שכטר התחמם בחוסר רצון עם שחקני ההרכב השני לפני המשחק ומקורביו טענו כי הוא פגוע מאוד. החלוץ נכנס בדקה ה-80 במקומו טזאמטה שנפצע.

שלו משנה לא תורגל אתמול בהרכב בגלל שמתיאוס ידע שהוא סוחב פציעה. הגרמני לקח את הקשר לשיחה לפני המשחק ושאל אותו אם הוא כשיר לשחק. מנשה ענה שכן ומתיאוס אמר: "יופי, אתה אחד השחקנים החשובים בקבוצה". מנשה ביקש להתחלף במחצית השניה בעקבות הפציעה. מחר (ראשון) יתברר מצבו של זאב חיימוביץ' שסובל מדלקת בשרירי הבטן התחתונה ולא שיחק הערב.

המאמן אמר בסיום: "היו לנו הרבה שחקנים פצועים היום, וכמובן היינו רוצים לשחק יותר טוב, ואני לא מסופק מהיכולת, אבל כרגע חשוב יותר להשיג תוצאות. אני מקווה שבהמשך האוהדים יוכלו ליהנות מאיתנו יותר. הייתי חייב לעשות את השינויים אחרי ההפסד לירושלים".

הגרמני הרבה להתלונן במהלך המשחק על שיפוטו של משה בוחבוט, ובסיום התייחס לכך: "אי אפשר להשוות את רמת השיפוט לזו שבאירופה. הייתי רוצה לדבר עם מישהו מאיגוד השופטים או מההתאחדות, אני רוצה לעזור לכדורגל הישראלי להתקדם".

הקשר, רביד גזל, שבישל את השער הראשון, אמר: "המשחק שלנו לא היה כל כך טוב, אבל אני מרוצה מהתוצאה. הכרענו את המשחק במחצית הראשונה, ושמרנו על התוצאה בשניה". על מאמנו אמר: "העבדוה עם מתיאוס היא חוויה. לא כל יום מגיע אדם בקנה מידה כזה ואני שמח שיש תוצאות. הוא מתעצבן? העיקר שאנחנו מנצחים. סיימנו את הסיבוב הראשון ואני מקווה שתהיה לנו המשכיות".

דיין: "לא הבאנו למשחק שום דבר"

קריית שמונה החתימה קשר מארגנטינה, שאמור להגיע לארץ בקרוב, ולהצטרף לקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר. גורם במועדון אמר: "מדובר שחקן בקנה מידה גדול".

בקרית שמונה שרר הלם לאחר התבוסה. הקבוצה שוב לא הצליחה לנצח במגרשה, וספגה בו הפסד שלישי ברציפות. למאמן, מישל דיין לא היה ספק: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה. פתחנו את המשחק רע מאוד, ספגנו גול אחד במהלך שהתחיל מקרן שלנו, גול אחר שהתחיל בבעיטת שוער של שטראובר, וגול בבעיטת עונשין. שלושה שערים שגמרו לשחקנים את כל הביטחון. נשברנו מהר מדי וזהו. במחצית השניה היה קשה כי נתניה ידועה במשחק הטקטי הטוב שלה. לא הבאנו שום דבר, לא נחישות ולא אגרסיביות. שיחקנו לא נכון, בחוסר סבלנות ולא היה לנו סיכוי. נתניה ניצחה בצדק".

דיין נשאל מדוע לא החליף את אחד משחקני ההגנה במהלך המחצית הראשונה: "אנחנו לא יכולים לבוא ולהתחיל לנתח אם היינו צריכים להחליף. לא היה מקום להוריד לגמרי את הביטחון. עכשיו צריך להרים את הראש ולעבור קדימה. הבית לא מאיר לנו פנים. זה הפסד שלישי רצוף שלנו, ואי אפשר להקל בזה ראש. צריך לבחון את הדברים ולראות איך משפרים את זה".

"לא הבאנו כלום למשחק, לא לחימה, לא הנעת כדור ולא רצון. שיחקנו בחוסר סבלנות ובחוסר נשמה", סיכם דיין, את התבוסה הביתית של קבוצתו הערב (שבת) מול מכבי נתניה. "נשב ונשקול בשיקול דעת", אמר המאמן, שנשאל הערב אם הוא מתכוון להסיק מסקנות ולהתפטר בעקבות ההפסד לנתניה.

מספר שחקנים אמורים לשלם את המחיר ולאבד את מקומם בהרכב, בעקבות ההפסד היום, למרות שהאפשרויות של דיין מוגבלות בגלל הסגל הדליל. מי שאמור לחזור להרכב בשבוע הבא הוא הבלם סלאח חסארמה, על חשבונו של יוסי ביטון, שהיה אחראי לשער השני של נתניה. גורם בקריית שמונה: "אם הם משחקים בצורה כזו, עדיף להפסיד עם שחקני נוער".

בקריה הופנו גם טענות לקשר, יובל שבתאי, שהתקשה בהרחקה וגרם לשער הראשון של נתניה. השוער דני עמוס מיהר לנזוף בשבתאי, שעלה לשחק עם זריקה, בגלל סדק באחת מחוליות הגב. "מי שלא כשיר שיישב בחוץ", אמר גורם בקריה. גם כלפי המגן רן קוז'וק הופנו טענות, לאחר שלא הצליח למנוע מרביד גזל להוציא כדור רוחב, שהביא לשער הראשון של נתניה.

שחקני קריית שמונה ירדו למחצית לקול שריקות בוז של הקהל. שחקן בקריה: "זה כואב, זה לא נעים, אבל אין מה לעשות, האוהדים צודקים. היום ביזינו את המועדון". בסיום המשחק פרץ עימות מילולי בין עבאס סואן לגולן חרמון מנתניה, שהורגע מהר מאוד על ידי שחקנים משתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully