וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים חזרה למקום הראשון

צמד של איביסביץ' סייע לקבוצה הקטנה לנצח 1:3 את קלן ולנצל הפסד של לברקוזן לבילפלד. באיירן - קוטבוס 1:4, שאלקה - מנשנגלדבך 1:3

המחזור ה-14 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם ניצחון 0:1 של דורטמונד על קרסלרוהה, אבל נמשך היום עם הרבה יותר שערים וגם עם הפתעה אחת וקבוצה חדשה-ישנה שתופסת את המקום הראשון.

לברקוזן הפסידה 2:1 בבילפלד ואיבדה את המקום הראשון לטובתה של הופנהיים, שניצחה 1:3את קלן וחזרה לפיסגה. הצלע השלישית בפסגה, באיירן מינכן, הביסה את אנרגי קוטבוס 1:4.

קלן - הופנהיים 3:1

שתי העולות החדשות מפתיעות העונה והתברגו בחלק העליון של הטבלה, אבל הופנהיים היא אולי הפתעת העונה בכל היבשת והיום היא המשיכה את הדרך המצוינת שלה. מלך שערי הליגה, ודאד איביסביץ', הבקיע צמד באמצע השבוע במדי בוסניה, אבל הפעם פתח בבישול השער הראשון לדמבה בה בדקה ה-32.

בדקה ה-67 איביסביץ' כבר עלה ברשימת הכובשים עם ה-14 שלו העונה בליגה. פטיט הפורטוגליצימק בבעיטה חופשית 12 דקות לסיום, אבח איביסביץ' סגר את הסיפור בדקה ה-87. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים אחרי הרחקות של קווין מקנה מקלן בדקה ה-52 ושל גוסטבו מהופנהיים בדקה ה-55.

באיירן מינכן - אנרגי קוטבוס 1:4

באיירן מינכן נתקלה בפאנצ'ר קטן בשבוע שעבר עם תיקו מול מנשנגלדבך, אבל היום חזרה לנצח ונשארה במרחק נגיעה מהמקום הראשון. באיירן לחצה ולחצה מהפתיחה, אבל דווקא אנרגי עלתה ראשונה ליתרון אחרי שכדור חופשי של ארווין סקלה מצד שמאל חלף על פני כל ההגנה של באיירן,
קפץ על הדשא ונכנס לרשת של רנסינג.

אלא שהיתרון של המארחת החזיק 4 דקות בלבד, לפני שפרנק ריברי השווה בבעיטה חופשית מושלמת. 7 דקות לסיום המחצית המהפך כבר הושלם אחרי שמרטין דמיקליס כבש אחרי בישול של מאסימו אודו. שערים של מירוסלב קלוסה בדקה ה-54 ושל לוקה טוני כעבור 5 דקות, סיימו לאנרגי את החלום להפתיע והבטיחו למקומיים את הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאלקה - מנשנגלדבך 1:3

גלדבך נחלצה בשבועות האחרונים מהמקום האחרון ואף עלתה אל מתחת לקו האדום, אבל הקבוצה מגלזנקירשן הייתה גדולה עליה וסגרה סיפור כבר במחצית הראשונה. חליל אלטינטופ כבש ראשון לזכות המארחת בדקה ה-17, בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה וג'פרסון פארפאן הכפיל בפנדל בדקה ה-23.

רוב פריינד עוד ניצל מסירה של אלכסנדר באמיוהאן כדי לצמק בדקה ה-30, אבל שאלקה חזרה לטווח הביטחון בדקה ה-45 עם השני של אלטינטופ. רוברטו קולאוטי החליף את גל אלברמן בדקה ה-70.

ארמיניה בילפלד – לברקוזן 1:2

הקבוצה של ברונו לבאדיה הגיעה עם חמישה ניצחונות מששת המשחקים האחרונים שלה ועם 31 שערי זכות, אבל התקשתה מול קבוצת התחתית מבילפלד ולמרות שהאורחים שלטו במגרש וסיכנו יותר את השער, דווקא המקומיים השיגו את שער היתרון בדקה ה-53, מרגליו של ארתור ויצ'ניארק, שכבש את שערו ה-9 העונה. דניאל האלפאר הכפיל את היתרון של המארחת המפתיעה לפני שפטריק הלמס צימק בדקה ה-78.


בוכום - הרטה ברלין 3:2
לבוכום: סטניסלב ססטאק 51, מרטין מסיל 75. להרטה: רפאל 25, גויקו קצ'אר 33, סיסרו 39.

וולפסבורג - שטוטגרט 1:4
לוולפסבורג: גראפית 51, 76, אדין קז'קו 79, 85. לשטוטגרט: מרטין לאניג 17.

פרנקפורט - האנובר 0:4
לפרנקפורט: ניקוס ליברופולוס 25, 86, מרקו רוס 41, מרטין פנין 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully