וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד גברה 2:3 על הכח עמידר רמת גן

הקבוצה של מזרחי נראית מצוין עם ניצחון רביעי ב-5 משחקיה האחרונים, שריקי, רביבו ומקרייב כבשו. הכח סיימה את הסיבוב במקום האחרון

מ.ס אשדוד המשיכה היום (שבת) בכושרה המצוין, כשגברה בביתה 2:3 על הכח עמידר רמת גן במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. שחקניו של יוסי מזרחי השיגו את ניצחונם הרביעי בחמשת משחקיהם האחרונים, וייצבו את מקומם בצמרת הטבלה. עידן שריקי כבש ראשון לאשדודים (10), דוד רביבו (38, פנדל) הוסיף את השני, ודמיטאר מקרייב (74) חתם את התוצאה. איתן טיבי השווה זמנית (25) לאורחים, עידן וייצמן (90) הוסיף את השני.

זה לא סוד שאשדוד היא הקבוצה האטרקטיבית בליגה, כשבמשחקיה מובקעים הכי הרבה שערים, אבל לאחרונה הקבוצה מהדרום מצליחה להיות יעילה, לצבור נקודות ולהציג כדורגל חיובי ויכולת משכנעת. גם היום שחקניו של מזרחי כבשו שלושה שערים, ומי זוכר עכשיו את פתיחת העונה המאכזבת.

הכח עמידר ר"ג, לעומת זאת, מסיימת סיבוב ראשון עלוב, עם ניצחון אחד בלבד ושבעה הפסדים, ונדמה שעל אף התקציב הנמוך דודו דהאן ייאלץ לעשות שינויים בסגל כדי לא לסיים במקום האחרון.

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! עידן שריקי העלה כבר בפתיחה את המארחת ליתרון, אחרי שכבש מתוך הרחבה בעקבות בעיטת קרן.

דקה 25 - גול! איתן טיבי השווה ל-1:1 אחרי שנגח מקרוב לרשת מכדור קרן.

דקה 38 - גול! מקרייב הוכשל ברחבה, ודוד רביבו כבש מהנקודה הלבנה והעלה את אשדוד ל-1:2.

דקה 74 - גול! דוד רביבו הגביה, ודמיטר מקרייב נגח פנימה וקבע 1:3 לאשדוד.

דקה 90 - גול! עידן וייצמן כובש שער ניחומים להכח, שלא מונע מהם הפסד, 3:2.

הרכבי הקבוצות:
מ.ס אשדוד: גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, אמיר לביא יוסי אופיר, דוד רביבו, ברוך דגו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הכח עמידר ר"ג: ניל אברבנל, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, ישראל ראש, עידן וייצמן, גל לוי, מייקל טוקורה, דידי אונגר, ברק בדש, איב ג'ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully