וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה 0:2 על בני סכנין

הזהובים נחלצו מהמקום עם ניצחון על סכנין במשחק פרוע שכלל שלושה אדומים (ראדי, אברבנל ואבו ריא). אלירן עטר כבש צמד (54 ו-67)

בני יהודה נחלצה היום (שבת) מהמקום האחרון, לאחר שגברה 0:2 על בני סכנין בבלומפילד במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. אלירן עטר כבש את שני השערים לזכות הזהובים בדקות ה-54 וה-67 בניצחון השני בסך הכל של בני יהודה בסיבוב הראשון. המשחק רובו ככולו היה בשליטה מוחלטת של המארחת, שהסתפקה בשני שערים אך יכלה להבקיע הרבה יותר. סכנין, לעומת זאת, ספגה את הפסדה השביעי בסיבוב הראשון, ורק יכולת חלשה במיוחד של הכח מונעת משחקניו של אייל לחמן להתבוסס במקום האחרון שמוביל ללאומית.

ההשפעה החיובית של מינויו של אייל לחמן אבדה לסכנינאים, שניצחו בשבוע שעבר את הפועל ת"א בבכורה של המאמן והיום איבדו את המומנטום וחזרו לחוש את טעמו של הפסד. מנגד, ההשפעה הרעה שלו כבר החלה, כשהמשחק היה פרוע ואלים עם מספר גדול של כרטיסים צהובים, על אף שמי שספגה יותר אדומים היא דווקא בני יהודה, שסיימה את המשחק עם תשעה שחקנים (ראדי ואברבנל הורחקו) לעומת סכנין, שהצליחה לסיים עם עשרה (אבו ריא הורחק).

מהלך המשחק

דקה 45 - מהראן אבו ריא הורחק לאחר שהכשיל את תמיר כחלון, והותיר את סכנין בעשרה שחקנים.

דקה 54 - גול! פדרו גלבאן שלח כדור יפה לאלירן עטר, שכבש מקרוב והעלה את בני יהודה ליתרון 0:1.

דקה 62 - גם בני יהודה נותרה ב-10 שחקנים, אחרי שמהראן ראדי ספג צהוב שני.

דקה 67 - גול! גלבאן שוב בישל, עטר שוב כבש מקרוב, 0:2 לבני יהודה.

דקה 78 - גם אלי אברבנל ספג אדום, והשאיר את הכתומים בתשעה שחקנים.

הרכבי הקבוצות:
בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, דין מורי, מילאן מרטינוביץ', כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', פדרו גלבאן, אסי בלדוט, מהראן ראדי, אלירן עטר, תמיר כחלון.

בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים, מזואה אנסומבו, חאלד חלאיילה, מהראן אבו ריא (הורחק, 45), חמד גנאים, אובודו אוקוצ'ה, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully