וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בופון לא למכירה, איו לו מחיר"

מנהל יובנטוס הגיב לשמועות כאילו מנ' סיטי הציעה 96 מ' דולר עבור השוער: "הוא לא למכירה, לא היתה הצעה והוא יישאר איתנו עוד הרבה שנים"

באנגליה התרוצצו ביממה האחרונה שמועות כאילו מנצ'סטר סיטי עתידה לקנות את שוער יובנטוס ונבחרת איטליה, ג'יאנלואיג'י בופון, תמורת 94 מיליון דולר. רגע לפני המפגש הסוער והאמוציונלי של הגברת הקנה עם אלופת איטליה אינטר, יובנטוס יצאה היום (שבת) בהכחשה גורפת.

"ג'יג'י לא למכירה, אין לו מחיר ולא היו שום דיבורים", אמר מנהל יובה ז'אן-קלוד בלאן, "לא הגיעה אלינו שום הצעה ממנצ'סטר סיטי ואין כל אמת בשמועות הללו". סיטי איבדה את שוערה ג'ו הארט, שנפצע לפני כשבוע וחברת הניהול מאבו דאבי, שרכשה את המועדון, רוצה לצרף שוער בחלון ההעברות שייפתח בינואר. קצת תמים היה לחשוב שיש אמת בשמועות הללו, אחרי שבופון נשאר ביובה אחרי שירדה לליגה השנייה, וחזר איתה לסרייה A ולליגת האלופות, היה די ברור שחרושת השמועות מופרכת. בופון אמר לפני כשבוע שיעזוב את יובנטוס רק אם תגיע הצעה גבוהה מאוד ממועדון זר, כלומאר לא איטלקי, וכן רק אם הצעה זו תגרום ליובנטוס להעצים את עושרה במידה רבה.

"אני יכול לומר לכל האוהדים שג'יג'י יישאר איתנו עוד הרבה שנים וישחק איתנו באיצטדיון החדש שיושלם ב-2011/12", הוסיף בלאן ורמז לכיוון אינטר, "מפתיע אותי ששמועות כאלה מגיעות לפני משחק חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully