וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הדייויס: דל פוטרו צפוי להיעדר מהיום המכריע

ארגנטינה כנראה תיאלץ להסתדר בלי דל פוטרו הפצוע ביום ראשון מול ספרד. לופז אחרי שהשווה ל-1:1: "הרגע המאושר בקריירה שלי"

קהל ארגנטינאי עצום במאר דל פלאטה קיווה שחואן מרטין דל פוטרו המקומי ינצח את פליסיאנו לופז הספרדי, ויעלה את ארגנטינה ל-0:2 בגמר גביע דייויס, אבל לופז קלקל את החגיגה, ניצח 6:4, 6:7, 6:7, 3:6, והשווה את המאזן ל-1:1.

אחרי שלוש שעות ו-19 דקות מורטות עצבים, לופז (31 בעולם) הניף את ידיו, וידע שהשאיר את ספרד בחיים, כי מבור של 2:0 כבר היה קשה מאוד לצאת. דל פוטרו, ששיחק עם פציעה בכף רגלו, מתח שריר ברגלו הימנית במהלך המערכה הרביעית ונזקק לטיפול. ניכר כי טורניר המאסטרס בשנחאי, בו השתתף הארגנטינאי המוכשר פגע בכושרו.

"ככה זה בטניס", אמר לופז לאחר הניצחון, "הייתי קצת עצבני בהתחלה, אבל זה עבר לי במערכה השנייה ואני התחלתי להאמין בעצמי יותר ויותר". הספרדי לא נבהל מעשרת אלפים ארגנטינאים משולהבים ביציעים. "ניצחתי את עצמי. לנצח שחקן שמדורג בין עשרת הראשונים בעולם, בגמר גביע דייויס, רחוק מהבית - זה הרגע המאושר בקריירה שלי. היו רגעים במערכה השנייה והשלישית בהם הרגשתי שאיני יכול לשחק טוב יותר ואני בשיאי".

בסיום המשחק דל פוטרו אמר לעיתונאים כי הוא אינו יודע מה חומרת פציעתו וכיצד זה ישפיע על המשך הדרך. "אני מופתע מהרמה בה הוא שיחק. הוא לא ביצע טעויות כפולות, הסרב השני שלו היה טוב כמעט כמו הראשון, ולא מצאתי דרך כדי לשבור אותו".

בהמשך רופא הנבחרת אישר כי דל פוטרו צפוי להיעדר מהיום המכריע של המשחקים. "הוא סובל מכאבים קשים מדי" הוא אמר, "לא נראה שהוא יחלים עד מחר".

ארגנטינה, שלא הפסידה בביתה בעשר השנים האחרונות, צריכה למצוא עכשיו את הדרך להתגבר על המוטיבציה הספרדית אם ברצונה להניף גביע דייויס ראשון. העובדה שספרד חסרה את המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, הפך את המארחת לפייבוריטית ברורה במפגש, אבל נוכח פציעתו של דל פוטרו והרוח הגבית שהעניק לופז לנבחרתו, יתכן ונראה קרב צמוד יותר משחשבנו.

אבל לא רק לופז מרגיש טוב, אלא גם דויד נלבדיאן, שניצח במפגש הראשון בגמר את דויד פרר. "שיחקתי טוב מההתחלה ועד הסוף", אמר הארגנטינאי, שלטתי לאורך המשחק והקהל היה מדהים". פרר החמיא ליריבו ואמר כי "דויד התעלה לחלוטין, ואין מה להוסיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully