וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס שלחו את קרופורד לווריורס ואת רנדולף לקליפרס

הקליפרס מתחזקים מתחת לסל, הניקס ממשיכים לפנות מקום תחת תקרת השכר, אחרי שלפני כן העבירו את קרופורד לווריורס תמורת הרינגטון

גולדן סטייט וניו יורק ניקס ערכו ביניהן טרייד במסגרתו אל הרינגטון יעבור לניקס ואילו הגארד ג'מאל קרופורד יעבור לווריירס. "אני מאוד נרגש ומוכן לממש את ההזדמנות שניתנה לי", אמר קרופורד בעקבות המעבר. "הווריירס הם אחת הקבוצות המהנות ביותר בליגה בשנים האחרונות ואני חושב שהיכולות שלי יתאימו לסגנון שהם צריכים".

קרופורד קלע עד עכשיו 19.6 נקודות בממוצע למשחק העונה אחרי שבשנה שעברה סיים עם 20.6 נקודות (שיא קריירה) ו-5 אסיסטים. הרינגטון, שהגיע מגולדן סטייט, שיחק העונה רק חמישה משחקים שבהם קלע 12.4 נקודות למשחק והוריד 5.6 ריבאונדים עד שנפצע בגבו.

השחקן קורקע על ידי מאמנו, דון נלסון, לאחר שהביע באופן פומבי את רצונו לעזוב. כעת הרינגטון ישתף פעולה עם הנשיא החדש של הניקס, דוני וולש, שמעריך אותו מאוד אחרי שבחר בו בדראפט היישר מהתיכון ב-1998 כשהיה נשיאה של אינדיאנה. בקיץ הוא ניסה להביא את הרינגטון אך נתקל בסירוב מצידו של כריס מאלין, הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט.

מספר שעות לאחר מכן עשו הניקס טרייד על הקלע הבולט השני שלהם, זאק רנדולף, שנשלח ללוס אנג'לס קליפרס ביחד עם מארדי תומאס, בתמורה לקטינו מובלי וטים תומאס.

הקליפרס פתחו לא טוב את העונה והם מקווים לשפר את היכולת עם רנדולף, שכנראה יכנס לחמישייה על חשבון כריס קיימן או מרכוס קמבי. הניקס ממשיכים לפנות מקום תחת תקרת השכר לקראת שינויים גדולים שאולי יגיעו בקיץ הקרוב.

עדכון ראשון: 21.11 21:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully