וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השניה בליגת פוטבול ישראל יוצאת לדרך

האלופה ביג בלו ירושלים לא התקשתה במשחק קדם העונה האחרון והביסה את הקינגס - 0:20. בשבת: הפיונירס מארחים את חיפה

במשך קדם העונה השניה של ה-IFL, ליגת הפוטבול הישראלית, היה הרבה באזז סביב הקבוצה הטרייה, "בלו סאן מיוזיק" קינגס. עם רעב בעיניים ושחקנים חדשים, הקבוצה ציפתה להסתער על הליגה בסערה וניצחונות, אבל ה"ביג בלו" ליונס לא התרגשו. אחרי שינה עמוקה בתקופת הפגרה, האלופה שאגה בבירה ודאגה להזהיר את כולם שהיא עדיין מועמדת ראשית לאליפות, למרות קומץ השחקנים שעזב, כשניצחה 0:20 את הקינגס.

שתי הקבוצות נראו די חלודות בהתקפה, ההגנות והתאקלים היו עזים מתמיד, הדגלים הצהובים חגגו והקהל התלהב מכל רגע. כן, הפוטבול בהחלט חזר לאוויר ההרים הירושלמי. סיפור המשחק, שהיה אמור להיות בחזקת חימום לשתי הקבוצות, היה ללא ספק ההגנה של ביג בלו, בהנהגתם של אביגדור מור וגרג טפר האימתניים. כבר מהפתיחה היה ברור שהתקפת הליונס צריכה את הזמן שלה כדי להיכנס לקצב משחק יעיל. למרות שהצליחו להבקיע שלוש פעמים, יחידת ההתקפה נראתה לא מתואמת ברוב הזמן, ההגנה, מצד שני, מוכנה כבר לעונה.

המשחק התפתח לאט, כשהדרייב הראשון של כל קבוצה הסתיים בלי תוצאות. כמעט כל המהלכים הראשונים של ביג בלו היו ריצות, ואדם למברג הצליח למצוא את החורים בשביל תפוקה מינימלית של 43 יארדים למשחק. הק"ב של הקינגס, ג'וזף מרטישיוס, נאלץ לשמור על הכדור ולרוץ בעצמו חלק גדול מהפעמים, מכיוון שקו ההתקפה שלו לא עמד בלחץ של הליונס המאיימים. ביג בלו סיימו עם חמש הפלות קוורטרבק וגרמו לשני איבודי כדור, שאחד מהם הוכיח עצמו משמעותי כנגד הקינגס ברבע השני. לאחר רבע ראשון מאופס, ביג בלו צעדה לאנדזון באמצע הרבע השני במסירה ארוכה של אריה באומן. זו הייתה המסירה היחידה שבאומן הצליח להשלים, כשסיים עם 1 מתוך 14, טאצ'דאון וחטיפה. ראוי לציון כי למרות הנתונים הללו, באומן עשה עבודה טובה וסיפק כדורים רבים לרצים ונמנע מטעויות קריטיות, בדרך לניצחון קל של קבוצתו.

טאצ'דאון שני של הליונס הגיע מעט לפני סוף המחצית הראשונה בריצה זריזה ל-13 יארד דרך החור, ותוצאת המשחק עמדה על 0:12 במחצית. למרות שקאמבקים גדולים מזה נרשמו בעונה שעברה, המשימה התבררה כבלתי אפשרית לקינגס, שעד המחצית השיגו יארד בודד בהתקפת המסירה ו-10 יארדים בסה"כ. סנאפ רע בתחילת הרבע השלישי הוביל לסייפטי כנגד בלו סאן מיוזיק. חסרונו של שחקן המפתח יונה משען לא הורגש אצל הליונס, שפיצו על כך עם אשר אינגבר, הדפנסיב אנד הטרי של הקבוצה. אשר גילה יעילות, תוך שהוא מפעיל לחץ תמידי על הק"ב או על כל מי שנשא כדור בסביבתו. אינגבר סיים עם תשעה תאקלים ושני סאקים, והשווה את המעמד לשיא הקבוצתי ששייך לאביגדור מור. למברג קל הרגליים הצטרף לחגיגה והוסיף עוד טאצ'דאון כשנותרו 3:40 על השעון ברבע השלישי בריצה קצרה של 6 יארד ונעל את התוצאה - 0:20 בסיום.

קדם העונה כבר מאחורינו, והמשחק הראשון של ליגת התאקל בישראל יתקיים בשבת, כשהדנסינג קאמל פיונירס יארחו את ריל האוסינג חיפה במגרש השמשוני במודיעין בשעה 19:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully