וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "לא רוצה לראות שום הצעה על בניון"

מאמן ליברפול חימם את היחסים עם הקשר שלו דרך התקשורת והבהיר: "אנחנו רוצים את יוסי. דיברתי איתו והוא שמח כאן". גם סקרטל מתנדנד

אם מישהו חשב שרפא בניטז מוותר על יוסי בניון כל כך בקלות, אז הטעות אצלו. מאמנה הספרדי של ליברפול לא ממש מתרגש, מסתבר, מהקולות האחרונים שעלו בתקשורת לאחרונה לפיהם הקשר הישראלי יעזוב בקרוב וסיפר כי הוא ממש לא בונה על תסריט שכזה.

כידוע, השבוע התראיין בתקשורת בארץ בצל משחק הידידות של הנבחרת מול חוף השנהב וצוטט באנגליה כאומר שהוא אינו מרוצה מכמות ההזדמנויות שהוא מקבל השנה. אלא שבניטז, שהתעדכן בדברים, הבהיר באופן חד משמעי שאין לו כוונה לשחרר את הקשר ואמר: "אם הוא יישאר כאן עד סוף החוזה, אני אהיה מאוד מרוצה. אנחנו רוצים את יוסי".

לשאלה על העובדה שגם בניון וגם מרטין סקרטל לא ממש מרוצים מהסטטוס שלהם בקבוצה, אמר: "ברור כששאלו אותו אם הוא רוצה לשחק יותר, הוא אמר שכן וכששאלו אותו אם הוא לא מרוצה שהוא לא משחק, הוא אמר כן, אבל דיברתי עם יוסי והוא שמח כאן. הוא שחקן שאני אוהב, הוא יכול לשנות משחקים. הוא כובש שערים ויש לו הרבה בישולים".

על האפשרות שבניון יעזוב, אמר בניטז: "אם הוא לא ירצה להישאר כאן, זה בסדר. אנחנו נמצא פיתרון לבעיה, אבל כרגע הוא בסדר ומוכן לשחק. אני לא ארצה לראות שום הצעה לרכוש אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully