וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ההזדמנות האחרונה של שוסטר?

מאמן ריאל מדריד ינסה להימנע ממבוכה מול רקראטיבו אחרי המפלה האחרונה. ויאריאל תארח את ויאדוליד, סביליה פוגשת את ולנסיה

מוכה ומושפלת מכל התקופה האחרונה, ריאל מדריד תנסה להרים את הראש בסנטיאגו ברנבאו, לפני שיהיה מאוחר מידי, נגד רקראטיבו הואלבה, במשחק שיפתח את המחזור ה-12 בספרד. כולם כבר יודעים שללא ניצחון, ממש לא בטוח שברנד שוסטר ישרוד את השבוע. ויאריאל וולנסיה, שינסו להגדיל את הפער מהלוס בלאנקוס, ינסו לסמן וי על משחקיהן מול ויאדוליד וסביליה.

ריאל מדריד - רקראטיבו הואלבה (שבת, 21:00, 5+)

עם המבוכה מההפסד לויאדוליד, ריאל חוזרת להיאבק על הכבוד שלה ושל מאמנה נגד הקבוצה מהמקום הלפני אחרון. מיצ'ל סלגאדו חוזר להרכב של שוסטר בניסיון לעצור את התקופה האיומה שהחלה עם הדחה כואבת מגביע המלך לקבוצה מהליגה השנייה ונמשכה עם הפסד כאמור לויאדוליד, שהוריד אותה למקום הרביעי.

לא די בכך, בקבוצה גם התבשרו שרוד ואן ניסטלרוי כנראה סיים את העונה ואמור להחמיץ את הקרבות הכל כך חשובים של הקבוצה השנה. אלא שבמועדון מנסים לגרום לשקט סביב התקשורת והאוהדים שדורשים את העורף של המאמן. פרדראג מיאטוביץ' ורמון קלדרון התייצבו למול המצלמות והודיעו חד משמעית כי שוסטר נשאר ואין כוונה לפטר אותו ובכך שמו בצד את שאלת פיטוריו לפחות בשבוע נוסף.

"כל פעם שיש תוצאה גרועה כל סוגי התירוצים באים בחשבון ולכל אחד יש את דעתו, אבל הקבוצה הזו זכתה בתואר בגלל סיבה אחת: האחדות שלה. לקבוצה הזו יש את מה שצריך כדי להתגבר על המצוקה", אמר סלגאדו לקראת הקרב החשוב מול רקראטיבו, שלא ניצחה מאז המחזור הראשון בליגה.

ויאריאל - ויאדוליד (שבת, 21:00)

כשהיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מברצלונה, ויאריאל יודעת שכקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה מוטל עליה הרבה מחויבות להראות בגרות ולא לשמוט נקודות נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה. ויאדוליד, שמגיעה מעודדת מאוד מהניצחון המפתיע על ריאל, תנסה כמובן להרוס לויאריאל, שכבר במחזור האחרון נעצרה מעט עם 2:2 מול מלאגה. למרות חסרונו של החלוץ יוסבה לורנטה, מאמן הצוללת הצהובה, מנואל פלגריני משוכנע שלקבוצתו יש את הכלים לנצח: "אני חושב שיש לנו סגל שיכול לכפר על הנעדרים ויכול להתמודד במשחק הזה עם הרבה ביטחון".

סביליה - ולנסיה (שבת, 23:00)

ולנסיה תגיע לבקר ברמון סאנצ'ז פיחואן כדי לשוב למסלול הניצחונות אחרי ההפסד המביך לספורטינג חיחון בשבוע שעבר 3:2. ללא ויסנטה הפצוע, אותו יחליף רובן בראחה, ולנסיה יודעת שללא ניצחון היא עשויה לדעוך בכל מה שקשור לכוונותיה לתואר, בזמן שברצלונה פשוט לא עוצרת. אלא שמולה ניצבת יריבה קשוחה, שהשיגה את אותו מספר נקודות כמוה וגם לה יש יומרות דומות. כשהיא בתקופה מצוינת עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, סביליה רוצה להמשיך את הדהירה כשמנולו חימנז יצטרך להסתדר ללא ארבעה משחקני ההגנה שלו מה שלא מותיר לו הרבה בחירה בבחירת החלק האחורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully