וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ניצחה את קרית אתא 67:82

22.11.2008 / 21:38

הקבוצה מהשרון המשיכה את ההתאוששות שלה עם ניצחון קליל על יריבה ששיתפה בעיקר ישראלים. קוקי בלצ'ר קלע 16, אורי יצחקי 15

המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל נפתח הערב, ללא שידור באף אחד מערוצי הטלוויזיה וללא רעש וצלצולים, עם ניצחון 67:82 של בני השרון על אליצור קרית אתא במשחק בו אחת מהאטרקציות המרכזיות הייתה בעצם העובדה שווילי סימס משמש כמשקיף.

הקבוצה מהשרון פתחה את העונה בצורה לא טובה, אבל מאז הגעתו של אריאל בית הלחמי הדברים נראים הרבה יותר טוב והערב המעמסה התחלקה על מספר שחקנים והניצחון היה ברור מהפתיחה. הקבוצה הביתית פתחה יתרון גדול ברבע הראשון, נרדמה קצת ונתנה לאתא לחזור, אבל התעוררה בזמן כדי לחזור לפער גדול ובהמשך לניצחון.

אתא איבדה את המשחק כבר בדקות הראשונות ושיחקה לאורך המשחק כמעט ורק עם ישראלים. מאיר קמינסקי נאלץ להסתדר ללא הזרים הפצועים דריילון ברנס, שעד הערב קלע 17 נקודות בממוצע וברנדון מקנייט, שקלע 14.2 נקודות. בלעדיהם הישראלים קיבלו דקות רבות, אבל הסיכוי, שגם ככה לא היה גבוה מלכתחילה, רק הצטמק.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה את המשחק בחמת זעם ולא התביישה להפליק לעולה החדשה כבר מהדקה הראשונה. קוקי בלצ'ר ואורי יצחקי צלפו מחוץ לקשת, עוסמאן סיסה שלט מתחת לסלים והמקומיים עלו ל-6:22 מהיר ומבטיח ול-16:32 בסיום הרבע הראשון.

קרית אתא התעוררה ברבע השני ועם נקודות של ניב ברקוביץ' וארז קוחנסקי הצליחה להוריד ל-35:30, אבל בני השרון הריחה איך היתרון בורח לה והצליחה להחזיר אותו לספרות כפולות ועם ריצת 2:12 עלתה ל-32:47 בסיום המחצית.

הרבע השלישי נמשך בתמכונת דומה, כשבני השרון שומרת על פער בטוח מול הישראלים של קרית אתא. אלו עוד הצליחו לצמק ל-51:39, אבל בני השרון שוב יצאה לריצה ועד מהרה טיפסה ל-44:63, כשמאיר טפירו מתחיל לייצר נקודות במחצית השנייה ובסיום הרבע 50:65.

אתא פתחה את הרבע האחרון עם 5 נקודות רצופות, שהורידו את המינוס ל-10 ו-ולאדי ירמישין ודנטה מילגן הגדילו לעשות כשקבעו 61:67 בלבד, אבל נקודות של אניקווה ושל בלצ'ר עשו 65:77 ובסיום 67:82.

קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר 16, אורי יצחקי 15, עוסמאן סיסה 14 ו-12 ריבאונדים, אוגונה אניקווה 11, מאיר טפירו 9 ו-8 אסיסטים, האמין קווינטנס 8, ארז כץ 7, ריצ'רד רובי 2.

לקרית אתא: ניב ברקוביץ' 17, ארז קוחנסקי 14, דנטה מילגן 13, ולאדי ירמישין וג'וש ניגוט 8 כ"א, אלעד אליהו 5, יעד גולץ 2.

בית הלחמי מחמיא לאתא

מאיר קמינסקי אמר אחרי המשחק: "זה המשחק הכי טוב של הישראלים שלנו העונה. שיחקנו מאוד טקטי כדי להיות במשחק ברגעים החשובים. יש לנו שני זרים פצועים שלא יכלו לשחק וזה הוביל אותנו למשחק הזה. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ונשיג את זה".

המאמן המנצח, אריאל בית הלחמי, התייחס למשחק של קבוצתו ביום שלישי מול טלקום אנקרה ביורוקאפ: "צריך לתת קרדיט לקרית אתא שנתנו כל מה שהם יכלו. הסברתי לשחקנים שהקבוצה שנפגוש ביורוקאפ היא לא קבוצה שרואים בארץ. יש לנו מה למכור נגד הטורקים, אנחנו יודעים מול מי נשחק ואני מאמין בקבוצה שלי".

אורי יצחקי, שקלע 15: "התחלנו טוב מאוד, לפעמים קורה שיש ירידות מתח אבל זה לא צריל לקרות. פזלנו לקראת יום שלישי, למרות שידענו שזה לא צריך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully