וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' עצרה את ליון

הקבוצה מהבירה גברה על האלופה 0:1 ומנעה ממנה לפתוח פער בן שתי ספרות בפסגה הצרפתית. צפו בתקציר באדיבות ספורט 5+ לייב

התקציר באדיבות ספורט 5+ לייב

פ.ס.ז' גברה הערב (שבת) על האלופה ליון במשחק המרכזי במחזור ה-15 בליגה הצרפתית ומנעה מהאלופה לפתוח פער של 10 נקודות בפסגה. לודוביק ג'יולי נגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-25 ולמרות שליון הייתה טובה יותר במחצית השנייה, היא לא הצליחה להשוות.

ז'וניניו, שנכנס במקום קרים בנזמה בדקה ה-60, ביצע עבירה מכוערת על סילבאן ארמנד כעבור 16 דקות והורחק באקט שלמעשה סתם את הגולל על סיכוייה של האלופה להשוות. בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה מהבירה למקום החמישי.

בורדו - ראן 1:1

כשהיא עדיין מתוסכלת מההפסד במחזור האחרון לליון (2:1), בורדו קיוותה להנחיל הפסד ראשון מאז אוגוסט לראן העיקשת, שמציגה העונה הגנה נהדרת מאז ה-4:4 המדהים במחזור הפתיחה מול מארסיי. המגמה מהפתיחה הייתה בכיוון השער של ניקולא דושז האורח, אבל בדיוק כמו שקרה לה מול ליון, בורדו ספגה למרות יתרונה בשדה. אוליבייה תומר הכניע בדקה ה-20 את מתיו ואלורד, שמחליף בין קורות בורדו את אולריך ראמה הפצוע.

במחצית השנייה הפעילה בורדו מכבש על שער האורחים, ובדקה ה-60 הגיע השיוויון מרגלי יוהאן גורקוף, שמזווית קשה מצא את הרשת. אלא שהשער של הקשר היצירתי היה אקורד הסיום, ושתי הקבוצות נותרו מאוכזבות מאיבוד הנקודות וחוסר יכולתן לצמצם את הפער מהאלופה ליון.

סנט אטיין - ניס 1:0

עם שישה הפסדים רצופים ועם מאמן חדש על הקווים, אלן פראן, שהגיע במטרה לעצור את המפולת, סנט אטיין רצתה לחלץ נקודות דווקא מקבוצת הצמרת המפתיעה של ניס. אלא שרשימת הפצועים הארוכה של פראן פגמה בצורת משחקם של הירוקים. אוליבייה אשואפני נגח את שער הניצחון בדקה ה-20, אחרי קרן של דויד הלבויק. סנט אטיין חיפשה את השיוויון ותקפה בחמת זעם את שערו של ליונל לטיזי, שעמד בפרץ. בלי שאף אחד ישים לב, ניס כבר שנייה בטבלה.

משחקים נוספים:

קון - אוקזר 0:1
לקון: ריינל למייטר (57)

לוריין - טולוז 0:1
ללוריין: קווין גמיירו (75)

ואלנסיין - סושו 2:2
לואלנסיין: זוסה סאז (63), יוהאן אודל (68). לסושו: מבלוט ארדינג (39), סלובן פריבא (87)

גרנובל - לה האבר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully