וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אין כדורגל, אין שערים

המשחקים בין נס ציונה לטירת הכרמל ובין ג'דידה לבת ים נדחו בשל תנאי המגרש. תיקו 0:0 בין טמרה לאום אל פאחם. 0:4 לאשקלון על כפר קנא

הרבה כדורגל לא היה היום (שבת) בליגה הארצית. המשחק בו נס ציונה היתה אמורה לארח את עירוני טירת הכרמל בוטל, בשל איחור הגעת רכב הצלה למגרש ותאורה לקויה. גם המשחק בין הפועל בני ג'דידה לעירוני בת ים נדחה בשל תנאי מזג האוויר בצפון. איפה כן שיחקו? הפועל בני טמרה אירחה את הפועל אום אל פאחם, אבל למרות שכן היה כדורגל, לא היו שערים וההתמודדות הסתיימה בתיקו 0:0.

לפחות ביום שישי נהננו מקצת כדורגל בארצית. בהפועל אשקלון הציבו לעצמם מטרה חד משמעית בתחילת העונה: להיפטר מהליגה הארצית ולסיים במקום שממנו הם ייכנסו ללאומית על רקע העובדה שהארצית תיעלם לה בסיום השנה. בינתיים שייע פייגנבוים ושחקניו עומדים במשימה כמו גדולים וגם לאחר המחזור ה-11 הם בכיוון הנכון אחרי שהביסו 0:4 את מכבי כפר קנא.

אשקלון אמנם הצעידה את הטבלה עוד ערב המחזור, אך גם היא לא ציפתה לחגיגת שערים מול יריבה שהייתה אמורה לפחות לגרום לה להזיע. מה שכן, בסוף המחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים, עוד חשבו בכפר קנא על ההפתעה שבדרך, אך בריאן מן (52), ינון ברדה (70), יקיר לוסקי (82) ושוב ברדה (87) גנזו לה את החלומות.

עירוני ראשון לציון, שהייתה קשובה למתרחש באשקלון, לא ממש נבהלה ועשתה את שלה כשגם היא סיימה עם ניצחון וגברה 0:2 על הפועל נצרת עילית. הפער בין השתיים נשמר על ארבע נקודות. עופר שטרית (65, פנדל) ועומר אלמשלי (89) הכניעו את היריבה אחרי שעמירן אלפסי (39) האורח הורחק במחצית הראשונה.

בית"ר שמשון תל אביב המשיכה לאבד גם היום מומנטום והידרדרה למקום החמישי אחרי הפסד ביתי להפועל מרמורק 2:1. קובי אבדייב דווקא כבש שער יתרון לתל אביבים אחרי חמש דקות, אך תומר בן חיים (44) ונבו מזרחי (56) הפכו את התוצאה והעלו את מרמורק למקום השלישי כשיש לה כעת 19 נקודות, שבע פחות מאשקלון.

עדכון ראשון: 16:33, 21/11/08
עדכון אחרון: 16:25, 22/11/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully