וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלאס עלול לאבד את סרט הקפטן בארסנל

הבלם הצרפתי העביר ביקורת חריפה על צעירי הקבוצה וחשף מערכת יחסים עכורה בחדר ההלבשה. ונגר לא ישתוק. סיטי פנתה לבופון

בלמה הצרפתי של ארסנל, ויליאם גאלאס, עומד במרכזה של סערה בקבוצה הלונדונית, בסיומה הוא עלול לאבד את סרט הקפטן. גאלאס תקף אתמול (חמישי) בראיון לתקשורת הצרפתית את חבריו לקבוצה, וחשף בעיות חברתיות קשות בחדר ההלבשה, שהובילו למהלומות במחצית המשחק מול טוטנהאם (4:4) לפני מספר שבועות. כמו כן ביקר גאלאס, ולא בפעם הראשונה, את המנג'ר ארסן ונגר.

בין היתר אמר הבלם: "כדי לזכות באליפות אנחנו צריכים לתת משחקים גדולים בכל שבוע ולהילחם. במשחק נגד היונייטד כל הקבוצה נלחמה, אבל כשלא נלחמים מגיע מצב בו הקישור שוקע וההגנה שוקעת, וזה מה שקרה לנו מול אסטון וילה". גאלאס טען שונגר לא נראה מודאג ממצב הקבוצה או לכל הפחות "מסתיר את זה מצוין", והוסיף שהצעירים של הקבוצה: "חסרי אומץ". ועוד מגאלאס: "אני חייב לזכות בתואר השנה. פשוט חייב, וגם ארסנל חייבת. לא זכינו בכלום בארבע השנים האחרונות וזה לא טוב. עונה נוספת ללא תואר תהיה כישלון".

הבלם דיבר על היחסים בחדר ההלבשה ואמר: "יש דברים שאי אפשר לומר, אבל גם אי אפשר לסבול. כקפטן, שחקנים באים אליי ומתלוננים על שחקן מסוים. במשק אתה מדבר עם השחקן, והוא בתגובה ממשיך להעליב. מגיע זמן שאני חייב להגן על עצמי בלי למסור שמות. זה מתסכל, אני בן 31 והשחקן המדובר צעיר ממני בשש שנים". באנגליה החלו בגל ניחושים מי השחקן המדובר. בדיקה בסגל התותחנים מגלה שהאפשרויות הן בקארי סאניה, רובין ואן פרסי או עמנואל אדבאיור. גאלאס חשף גם שנאלץ להפריד בקטטה שפרצה במהלך מחצית המשחק מול טוטנהאם, במהלכה היה מעורב אותו שחקן בעייתי.

באנגליה מעריכים שונגר יגיב בחומרה לדברים. בעונה שעברה ביקר גאלאס את המנג'ר, ובחודש שעבר נקנס בשכר של שבועיים לאחר שנצפה עוזב מועדון לילה כשסיגריה בפיו. על פי ההערכות, ונגר עשוי לשלול מגאלאס את סרט הקפטן. בינתיים, הבלם הצרפתי כבר מתכונן ליום שאחרי וטען כי הוא מעוניין לחזור לצרפת לסיים את הקריירה. גאלאס נקב בפאריס סן ז'רמן כאפוציה המועדפת עליו, יחד עם ליון, מארסיי ובורדו.

יובה אמרה לא ל-75 מיליון יורו

"גאזטה דלו ספורט" דיווח הבוקר (שישי) כי מנצ'סטר סיטי הגישה ליובנטוס הצעה לרכוש את השוער, ג'אנלואיג'י בופון תמורת סכום אסטרונומי של 75 מיליון יורו. השוער, על פי הידיעה, קיבל הצעה לשכר של 15 מיליון יורו לעונה.

יובנטוס ובופון הכחישו את הידיעה בתחילה, אך מאוחר יותר התייחס לנושא חבר ההנהלה, ז'אן קלוד בלאן, וסיפר: "בופון הסכים להישאר איתנו בליגה השניה, ולכן אין לו כוונה לעזוב. אנחנו יודעים שהקבוצות הגדולות בעולם רוצות אותו, אבל אין לנו כוונה למכור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully