וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל הרינגטון בדרך לניקס

ה"ניו יורק פוסט" מדווח שנשיא הקבוצה דוני וולש הגיע לסיכום עם גולדן סטייט על הבאתו של הפורוורד המתוסכל לגארדן בתמורה למאליק רוז

בסיום העונה שעברה נחת דוני וולש בתפקיד נשיא הניו יורק ניקס והבטיח לשנות את פניו של המועדון הכושל. עד כה השינוי המשמעותי היחיד שביצע וולש בקבוצה היה החתמתו של מייק ד'אנטוני בעמדת המאמן, וסגל השחקנים נותר דומה לזה של איזיאה תומאס, פרט להבאתו של כריס דוהון והקפאתו של סטפון מארבורי. הבוקר (שישי) מדווח ה"ניו יורק פוסט" על הטרייד הגדול הראשון של וולש בתפוח הגדול, במסגרתו יישלח מאליק רוז לגולדן סטייט תמורת אל הרינגטון.

הרינגטון בן ה-28 שיחק העונה בחמישה משחקים בלבד במדי הווריורס, וקורקע על ידי מאמנו דון נלסון לאחר שהביע באופן פומבי את רצונו לעזוב. וולש, שמעריך מאוד את הרינגטון אותו בחר בדראפט הישר מהתיכון ב-1998 כשהיה נשיא אינדיאנה, ניסה להביאו לניקס כבר בקיץ אך נתקל בסירוב מצידו של כריס מאלין, הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט. אך כעת בעקבות חילוקי הדעות בין הרינגטון לנלסון מיתן מאלין את דרישותיו, ונראה שביצוע העיסקה היא רק עניין של זמן.

הרינגטון העמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק בעשר עונות בליגה, ורשם את עונת השיא שלו לפני שלוש שנים במדי ההוקס כשקלע 18.6 נקודות למשחק. חוזהו יסתיים רק בעוד שנתיים במהלכן הוא ירוויח 19.3 מיליון דולר, והעברתו תחסוך לווריורס כסף רב מתחת לתקרת השכר, כיוון שחוזהו של רוז יפוג כבר בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully