וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "אני נהנה לשבת בחוץ כל הרבע הרביעי"

קובי ראה את הלייקרס מכריעים עוד משחק ברבע השלישי: "נראה לי שהעונה אשחק רק 31 דקות למשחק". שאק: "הם הקבוצה הכי טובה"

היריבות המתוקשרת בין קובי בריאנט לשאקיל אוניל עדיין עומדת במרכז כל מפגש בין הלייקרס לסאנס, אבל על המגרש נראה ששתי הקבוצות נמצאות בכיוונים מנוגדים. החבורה של בריאנט, שניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) בפיניקס 92:105, דורסת כל מה שזז עם מאזן של 1:9, ואילו שאק וחבריו מזדקנים ומתקשים לעמוד בקצב של הגדולות באמת.

קובי סיים את המשחק עם 24 נקודות באחוזים לא מרשימים (8 מ-23 מהשדה), אבל היכולת הנהדרת של חבריו עזרה ללייקרס לבנות פער של 18 נקודות ברבע השלישי, וה-MVP של הליגה שוב נח על הספסל בכל הרבע האחרון.

"עשר דקות לסיום אמרתי ללוק וולטון שזו עשויה להיות העונה הראשונה שאני אשחק רק 31 דקות למשחק כי אנחנו פשוט קורעים את כולם", אמר בריאנט בחיוך בסיום. "שוב ישבתי בחוץ כל הרבע האחרון, זה די מדהים".

שאקיל, שקלע 15 נקודות והוריד תשעה ריבאונדים, החמיא לקבוצתו לשעבר בסיום: "הם הקבוצה הכי טובה, הם במאזן 1:9, והם משחקים טוב. קובי משחק קבוצתי ושומר את כולם מעורבים במשחק. יש לו הרבה קלעים מסביבו והם קבוצה מאוד מסוכנת".

"רונדו שיחק כאילו זה משחק אליפות"

במשחק השני של הלילה התארחה דטרויט, אחת הטוענות הרציניות לכתר במזרח, אצל האלופה מבוסטון, שהביסה אותה בפעם השניה בתוך שבועיים עם 80:98 מרשים. גיבור המשחק היה רייג'ון רונדו, ששמר במשך כל הערב על אלן אייברסון והספיק לרשום משחק התקפי מבריק עם 18 נקודות ושמונה אסיסטים.

אייברסון שפע מחמאות לרכז הצעיר של הסלטיקס: "רונדו שיחק כאילו זה משחק אליפות. הוא יצא מצוין מחסימות, חדר כמו שצריך לסל ועשה דברים גדולים". ריפ המילטון התמקד בקבוצתו: "בכל פעם שאתה מפסיד לאותה קבוצה ב-20 הפרש זה מטריף. אנחנו עדיין מנסים למצוא את הזהות שלנו, והעונה עוד צעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully