וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוסח רייג'ון

רונדו ניצח את אייברסון בקרב הרכזים, בוסטון הביסה את דטרויט 80:98. הלייקרס ניצחו בפיניקס 92:105 עם 24 נקודות של קובי בריאנט

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, ובשניהם נפגשו יריבות גדולות שעוד עשויות להיפגש אי שם במאי בפלייאוף. הלייקרס של קובי בריאנט הגיעה לפיניקס של שאקיל אוניל וחזרה עם ניצחון מרשים 92:105, ואילו דטרויט של אלן אייברסון נבלמה בבוסטון עם הפסד 98:80 מול האלופה שנהנתה ממשחק מצוין של רייג'ון רונדו.

בוסטון (2:11) - דטרויט (4:8) 80:98

אלן אייברסון זכר היטב איך הסלטיקס קילקלו לו את הבכורה בדטרויט לפני כשבועיים וחיפש נקמה, אבל למרות סימני החיבור המרשימים של הפיסטונס עם AI, האלופה עדיין נמצאת לפחות ברמה אחת מעליהם, לפחות כרגע. האורחים פתחו חזק עם 2:13 מהיר, אבל לבוסטון היה את רייג'ון רונדו, שלא נבהל מהמצ'אפ מול אייברסון, שלט בקצב המשחק והראה בפעם המי יודע כמה שגם לדוק ריברס יש רכז שאפשר לסמוך עליו.

רונדו סיים עם 18 נקודות (7 מ-11 מהשדה), שמונה אסיסטים ושלוש חטיפות, קווין גארנט חזר מהשעיה של משחק אחד ותרם 15 נקודות. פול פירס (9 נקודות, 2 מ-9 מהשדה) וריי אלן (12 נקודות) לא היו צריכים לנצוץ הפעם כדי להשיג את הניצחון. אייברסון הוביל את המפסידים עם 16 נקודות, ראשיד וואלאס הוסיף 13 וריפ המילטון סיים עם 12.

פיניקס (5:8) - ל.א לייקרס (1:9) 105:92

לפני המשחק התמקדה התקשורת בניסיון לעורר עוד עימות בין קובי בריאנט לשאקיל אוניל, הפעם על רקע ציטוט עמום של שאק על כך שלפיל ג'קסון היה חלק בריב המפורסם ביניהם, אבל על המגרש השניים התחבקו כרגיל ושמו את העניין פעם נוספת מאחוריהם. על הפרקט קובי לא הבריק וסיים עם 24 נקודות ב-8 מ-23 מהשדה, אבל קיבל עזרה מרשימה מחמישה חברים בדאבל פיגרס שעזרו לסגנית האלופה לעלות למאזן מצוין של 1:9.

האורחים פתחו מבערים לקראת סיום הרבע הראשון ורצו ל-0:14 שהעלה אותם ליתרון דו ספרתי, ומאותה נקודה הם פשוט היו צריכים לשמור על הפער. ולדימיר ראדמנוביץ' התפוצץ עם 15 נקודות ב-5 מ-5 מחוץ לקשת ולמאר אודום תרם 13 נקודות ותשעה ריבאונדים מהספסל. פיניקס סבלה מיום בינוני של אמארה סטודמאייר, שקלע 21 נקודות ב-9 מ-21 בלבד מהשדה, ושאקיל לא הצליח להושיע עם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים. סטיב נאש קלע שמונה נקודות וחילק 10 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully