וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אייל שור לא ייצא עם הנבחרת לבלארוס

בשגרירות בתל אביב סרבו להנפיק ויזה לשחקן הפועל ראשל"צ שצורף רק אתמול לסגל הנבחרת. חמישה שחקנים נופו לקראת הנסיעה

מאמן נבחרת ישראל בכדוריד, גלעד מאור, שחרר הערב (חמישי) חמישה שחקנים מהסגל, ועתה נותרו בו רק 19 שחקנים, 14 ייסעו ביום שני לבלארוס למשחק שיתקיים שם ביום רביעי בשבוע הבא, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

החמישה ששוחררו הערב הם: טל בלכר, דני צ'רבין, רוני גבאי, ליעד אשכנזי ואלכס בזרבחני, והם מצטרפים אל עידן מימון וצביקה גרוס ששוחררו מהסגל כבר אתמול. מאור: "כל החמישה ששוחררו קיימו שני אימונים, למדו את התרגילים, ובמקרה הצורך נוכל להזעיק אותם מיד לנבחרת בלי בעיות".

הנבחרת תמריא לבלארוס ביום שני בבוקר. היום התברר כי אייל שור מהפועל ראשל"צ, שצורף לסגל רק אתמול, לא יוכל לצאת עם הנבחרת לבלארוס בגלל בעיות ויזה. בשגרירות בלארוס בתל אביב דורשים להגיש בקשות לויזה שבוע ימים לפחות לפני הטיסה, והם סרבו לבקשת איגוד הכדוריד לפעול לפנים משורת הדין ולהנפיק ויזה לשור.

גלעד מאור יצטרך להסתדר בלי השחקן שהוזעק לנבחרת לאחר שהתברר שעידן מימון אינו כשיר. מאור: "חבל לי מאוד שזה המצב, זה יוצר לי בעיה מקצועית אבל הפעלנו את כל העולם מול הבלארוסים והם סרבו להתגמש. אייל ימשיך להתאמן עם הנבחרת, יישאר בארץ ויצטרף אלינו בסוף השבוע הבא לקראת המשחק בבית עם בלארוס". אבישי סמולר, שמשחק בווצלאר הגרמנית, יצטרף לנבחרת ביום שני בבוקר בוארשה, שם הנבחרת תקיים חניית ביניים ומשם ימשיך יחד עם הנבחרת לבלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully