וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בני סכנין: לחמן רוצה להמשיך ברצף

לאחר הניצחון על הפועל ת"א בשבוע שעבר, בסכנין מקווים לפתוח במומנטום. עזריה ייעדר. מנגד, גיא לוזון רגוע: "המשחק תלוי בנו"

"מה שיכריע את המשחק הזה הוא רק האופי", כך אמר אתמול (חמישי) גיא לוזון, מאמן בני יהודה, לקראת קרב התחתית החשוב שמצפה לקבוצתו בשבת (18:30) מול בני סכנין בבלומפילד. "נצטרך לבוא דרוכים, נחושים, מאוד ממוקדים וגם קרים. אני מבטיח שנדע מה לעשות בשבת. זה שסכנין תגיע אחרי נצחון לא מקנה להם שום נקודת בונוס למשחק בשבת, אנחנו צריכים להאמין קודם כל ביכולת שלנו, כי המשחק הזה תלוי בנו, ואם נחשוב בצורה כזו אז גם נשמח אחרי המשחק".

לוזון נראה מאוד רגוע לקראת המשחק, ונשאל לגבי הכדורגל האגרסיבי של היריבה: "פחות חשוב מה אני מרגיש, חשוב מה שנעשה ביום שבת. אגרסיביות זה חלק מהמשחק וזכותם לבוא איך שהם רוצים, אנחנו נצטרך לשחק את המשחק שלנו ויהיה בסדר".

המגן איציק עזוז, שמחלים מקרע בשריר הירך, החל באימוני ריצה ובמועדון מרוצים מקצב ההחלמה המהיר שלו. עזוז עשוי להיות כשיר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב במחזור הבא. הקשר לירוי צעירי ערך הערב אימון מלא לראשונה מזה מספר שבועות. צעירי החלים מפציעה ברגלו, אולם בצוות המקצועי מעדיפים שלא לסכנו והוא לא יהיה בסגל למשחק.

לקראת סוף האימון הבוקר שלח לוזון את הבלם הצעיר דין מורי למקלחת מוקדמת לאחר שהעיר לו על חוסר רצינות. מורי התנצל בפני חבריו בחדר ההלבשה אחרי האימון והוא צפוי לפתוח בהרכב.

השוער דלה איינוגבה שחגג אמש את יום הולדתו ה-25, מקווה שבשבת הוא יוכל לשמוח עם חבריו: "מצפה לנו משחק חשוב מאוד מול סכנין, אנחנו יודעים שזו קבוצה שנלחמת ועובדת קשה וגם אנחנו נצטרך להיות אגרסיביים ונחושים על המגרש. אני מקווה שניקח שלוש נקודות בשבת ואז אוכל לחגוג עם חבריי לקבוצה את יום הולדתי. כרגע אני רק רוצה להתכונן טוב למשחק ולהגיע מרוכז בשביל הצלחת הקבוצה".

הנהלת בני יהודה קיבלה את אישור ההתאחדות לכדורגל לקיים בשבת דקת דומיה לפני המשחק, לזכרו של שחקן העבר ואוהד הקבוצה, עמי מזרחי ז"ל, שהלך לעולמו השבוע והוא רק בן 38.
אוהדי בני יהודה ישבו כרגיל בשערים 8 ו-13, כאשר הכניסה לנשים בחולצות כתומות תהיה חינם.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, דין מורי, מילאן מרטינוביץ', כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', מהראן ראדי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

סכנין: איתן עזריה הפצוע ייעדר

להמשיך את המומנטום ולייצר רצף ניצחונות לראשונה העונה, זה מה שמבקשים בבני סכנין, ערב משחק החוץ מול בני יהודה. מאמן סכנין, אייל לחמן, שבהופעת הבכורה המחודשת שלו בקבוצה זכה בשבוע שעבר לניצחון על הפועל תל אביב, קיים היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק, בו תרגל את ההרכב הפותח, הקרין לחניכיו קטעי וידאו ממשחקי בני יהודה, והעביר להם הרצאה טקטית.

מההרכב של לחמן ייעדר המגן איתן עזריה, שנפצע באימון יום שלישי. את עמדת המגן הימני יתפוס עלי עותמן, שבשבוע שעבר תופקד בחוליית הקישור, ויחזור לעמדתו הטבעית. כמו כן, הקשרים הפצועים יניב לוזון וחיים בנון ימשיכו להיעדר, כמו גם החלוץ הליטאי, רוברטאס פושקאוס, שחזר לארצו וביקש להשתחרר.

"זה משחק מפתח עבורנו", אמר קפטן סכנין, מאיר כהן. "אנחנו חייבים לייצר רצף ניצחונות כדי לברוח מהתחתית. אני לא חושב שזה המיקום הריאלי שלנו. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים, ששווים הרבה יותר מאשר החלק התחתון. אם ננצח, נוכל לדבר על דרך חדשה. אם חלילה נפסיד, זה יהיה כאילו לא עשינו כלום בניצחון על הפועל תל אביב בשבוע שעבר".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, יחיאל צגאי, אושרי גיטא, אובודו אוקצה

עדכון ראשון: 20/11 20:12
עדכון אחרון: 21/11 14:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully