וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופשבוע אנפילד ב-5+ גולד

הערוץ יקדיש את שידוריו בשישי ובשבת לאיצטדיון המיתולוגי של ליברפול, שהוקם לפני 124 שנים והמשך קיומו מוטל בספק

אנפילד, אצטדיונה הביתי של ליברפול, הוקם בשנת 1884 ידוע באווירת האוהדים המחשמלת שלו וגם כאחד המגרשים הקשים לקבוצות האורחות. המנג'ר האגדי ביל שאנקלי הציב שלט על הקיר מעל היציאה מחדרי ההלבשה למגרש, המצהיר "זהו אנפילד", שמטרתו לדבריו הייתה "להזכיר לשחקנים שלנו עבור מי הם משחקים, ולהזכיר לשחקני היריב מול מי הם משחקים". יציע ה"קופ" הוא המפורסם באצטדיון, וידוע בשל ההתלהבות, התשוקה ושירת האוהדים (YOULL NEVER WALK ALONE).

בסוף השבוע הקרוב ישודרו המשחקים הגדולים של קבוצת ליברפול באנפילד ביניהם ניצחונות על מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל הן ממשחקי הליגה והן מליגת האלופות. בין המשחקים שישודרו בסוף השבוע: ליברפול נגד צ'לסי בגומלין חצי גמר ליגת האלופות עונת 2004/5, ניצחונה של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד מהמחזור ה- 12 מעונת 2001/2 וגם השלושער המרשים של יוסי בניון ב-0:8 על בשיקטאש הטורקית בעונה 2007/8.

בסוף השבוע ישודר גם הסרט הדוקומנטרי "זהו אנפילד", המביא את סיפורו של אחד האצטדיונים המפורסמים בעולם. בסרט, שיצא בעונת 2000/1, ומלווה את התפתחות הקבוצה במהלך השנים, מובאים בין השאר ראיונות עם שחקני עבר גדולים בהיסטוריה של ליברפול. הימים הללו יוקדשו לסיפורו של האצטדיון הוותיק של ליברפול, שהמשך קיומו מוטל כעת בספק בצל דיבורים על מעבר לאצטדיון חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully