וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלאס: "לא אכפת לנו מה עושות הקבוצות האחרות כרגע"

דטרויט ניצחה עוד קבוצה לוהטת ולמרות שהעונה רק נפתחה, הפורוורד כבר מחכה ליוני. ספולסטרה על וויד: "הפסדנו אבל הקהל קיבל תמורה"

אם מישהו הספיד את דטרויט פיסטונס, הרי שהלילה הוכיחו הבוכנות פעם נוספת שאסור לזלזל בהם עם ניצחון 89:96 על קליבלנד, ניצחון שני בתוך מספר ימים על קבוצה לוהטת אחרי של.א לייקרס כבר שימשה כקורבן.

"זה לא שאנחנו עולים למגרש ואומרים לעצמנו 'אלו הקבוצות החמות בליגה, בואו ננצח אותן'", אמר ראשיד וואלאס שקלע 21 נקודות ולקח 15 ריבאונדים, "לא אכפת לנו מה עושות הקבוצות האחרות כרגע, אנחנו רק רוצים להשתפר כדי להגיע מוכנים ליוני".

לברון, שקלע 25 נקודות ב-8 מ-21 מהשדה, התייחס למשחק הבינוני שלו: "זה קורה בליגה הזו. יש משחקים טובים ויש משחקים רעים. הפיסטונס תפסו אותנו לא מוכנים במחצית השנייה".


וויד קוצר מחמאות ומפסיד

אחד מאנשי ערב המשחקים העמוס היה דווין וויד. הגארד של מיאמי הפך לשחקן השני בהיסטוריה שרושם מספרים של לפחות 40 נקודות, 10 אסיסטים ו-5 חסימות במשחק, אבל הקבוצה מפלורידה הפסידה בבית 101:95 לטורונטו.

"לא השגנו את התוצאה, אבל הצופים קיבלו תמורה לכסף שלהם", התייחס מאמן ההיט, אריק ספולסטרה, "הוא היה סנסציוני. בשלב מסוים חשבתי שהוא יתעייף בגלל האנרגיות שהוא משקיע בשני צידי המגרש. הוא יצר את כל המהלכים שלנו. גם אם המשחק היה ממשיך עוד שמונה דקות אני חושב שהיה לו כוח להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully