וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה וליפי מחמיאים לכל מה שזז

מאמן ספרד מבסוט מה-0:3 על צ'ילה ("האיכות התגברה על הלחץ") וליפי מה-1:1 של איטליה ביוון (שיחקנו כמו קבוצה"). אנחל טורס מגונן על שוסטר

ספרד ממשיכה להראות נהדר, ומאמנה של אלופת אירופה, ויסנטה דל בוסקה, היה מאוד מרוצה מה-0:3 של נבחרתו על צ'ילה במשחק הידידות בין השתיים. "עמדה מולנו יריבה חזקה ואגרסיבית, שלא אפשרה לנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו או להניע את הכדור", החמיא דל בוסקה לצ'יליאנים, "השחקנים שלי הגיבו טוב ליריבה, שלא נכנעה עד לדקה ה-85, אז ספגה את השלישי. הצ'יליאנים עשו לנו צרות עם הלחץ הרצוף שלהם, דבר שלא רואים הרבה בכדורגל של היום".

לחץ? יריבה קשה? ספרד בכל זאת הצילחה לצאת מאל מדריגאל של ויאריאל עם ניצחון מרשים על הדרום אמריקאים. "היה לנו את הניסיון והאיכות כדי להתגבר על הלחץ. החזקנו היטב בכדור והיינו מסוגלים לשנות את כיוון המשחק". דל בוסקה החמיא לשחקניו על היכולת שגילו, ושפע אופטימיות לגבי העתיד. "היינו חזקים מאוד מבחינה טכנית, אני מאמין שזה היה מבחן טוב עבורנו וגם התוצאה חיובית".

היתה זו ההופעה ה-28 הרצופה של ספרד ללא הפסד. היריבה הבאה שעלולה לסכן את הרצף הזה היא אנגליה של פאביו קאפלו, שתתמודד מול אלופת אירופה בחודש פברואר 2009.

אנחל טורס: "מצבה של ריאל אינו בגלל שוסטר"

אז ימיו של דל בוסקה עוברים עליו בנעימים, אך אלה של מאמן ריאל מדריד, ברנד שוסטר, כלל וכלל לא. הלחץ על מאמן אלופת ספרד עצום, ומי שיוצא להגנתו הוא נשיא חטאפה, אנחל טורס, ששלח את שוסטר למדריד.

"היו לנו שנתיים גדולות עם שוסטר", אמר טורס, "ותמיד אודה לו על כך. זה לא הוגן לטפול עליו את האשמה לבעיותיה של ריאל מדריד. שוסטר מאוד סבלני ואי אפשר להפחידו בקלות. יש לו איכויות גדולות, ומצבה של ריאל אינו בגללו. אני בטוח שהוא יישאר בתקפיד".

ליפי: "הדבר הכי חשוב הוא ששיחקנו כקבוצה"

מרצ'לו ליפי לא עוצר. מאמן אלופת העולם איטליה סיים אתמול (רביעי) את משחק הידידות עם יוון בתיקו 1:1, והעלה את מאזן המשחקים הרצופים שלו ללא להפסד, כמאמן איטליה, ל-31. ליפי חלף על פני המאמן האגדי ויטוריו פוצו שהוליך את איטליה לזכייה בשני גביעי עולם בשנים 1934 ו-1938. ג'וזפה רוסי רשם הופעת בכורה במדי האזורי, אבל מי שכבש הוא דווקא לוקה טוני, ששבר בצורת של 697 דקות ללא שער במדי איטליה. "השיא של פוצו? אני שמח לגבי זה", אמר ליפי בסיום, "אבל מה שהכי חשוב הוא שזכינו באליפות העולם בזמן במהלך השיא, אחרת השיא היה חסר ערך".

איטליה שיחקה בהרכב איתו היא לא נוהגת לשחק, ויריבת ישראל בקדם המונדיאל לא הצליחה לנצל זאת. אלופת העולם היתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, וליפי היה מרוצה מהאופן בו שחקניו שיחקו. "אנו מנסים לבנות מחדש את הנבחרת וזה בינתיים עובד טוב. אני מרוצה מהצורה בה הגבנו. זה משחק חשוב עבורנו, אפילו שהוא רק משחק ידידות. לא הייתי עושה כל כך הרבה שינויים בהרכב אם הייתי רוצה לנצח בכל מחיר".

"יצרנו המון מצבים", המשיך ליפי, "והקבוצה שיחקה היטב בהתחשב בכך שהיו בה הרבה פרצופים חדשים. הדבר הכי חשוב הוא ששיחקנו כקבוצה". לחיפי התייחס לחלוצה הלוהט של ויאראיל הספרדית, ג'וזפה רוסי: "הוא שיחק מצוין וניסה להבקיע". גם טוני קיבל שבחים: "הוא תמיד מבקיע, וזה היה צפוי שבמוקדם או במאוחר הוא ירשית".

בפברואר 2009 מצפה לאלופת העולם איטליה משחק סופר-קלאסי נגד נבחרת ברזיל, שהביסה את פורטוגל 2:6. ליפי בכלל לא מתרגש לקראת המשחק: "זה יהיה משחק ידידות, והרבה שינויים יהיו עד אז בשתי הנבחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully