וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח האלוהים שורה על ארגנטינה

האוהדים חגגו ניצחון ראשון של מראדונה, שעקץ: "מי זה טרי בוצ'ר?" והוסיף: "התוצאה מוצדקת". קאפלו מאושר אחרי ה-1:2 על גרמניה

וידאו: רויטרס, עריכה: איילת שולמן

"היו לנו 25 דקות נהדרות בהתחלה, אבל לא הצלחנו לכבוש יותר משער אחד. התוצאה בהחלט משקפת. בהמשך איבדנו יותר מדי כדורים, אבל סקוטלנד לא הצליחה להרוויח מהם", אמר דייגו ארמנדו מראדונה אחרי משחקו הראשון כמאמן נבחרת ארגנטינה, ניצחון 0:1 על סקוטלנד בגלאזגו.

שער הבכורה של מראדונה במדים הלאומיים הגיע באותו אצטדיון, המפדן פארק, בניצחון 1:3 על אותה נבחרת ואמש הוא סגר מעגל אחד מיני רבים בהם עוד יתקל בתפקיד החדש. אחד כזה יהיה אם וכאשר יפגוש את אנגליה.

שער של מקסי רודריגז 8 דקות בתוך המשחק הספיק לאלביסלסטה בשביל להשיג את הניצחון ולמרות שהמקומיים איימו להרוס למראדונה את הבכורה על הקווים, הם נבלמו את חואן פאבלו קאריסו.

בימים האחרונים חימם מעט עוזר מאמן סקוטלנד, טרי בוצ'ר האנגלי, את האווירה לאחר שאמר שאולי יתן למראדונה את אגרוף האלוהים במנהרה, זכר לאותה יד אלוהים במשחק בו שיחקו שניהם, אבל אחרי המשחק אמש ענה המאמן הארגנטינאי: "מי זה טרי בוצ'ר? לחצתי את ידו של ג'ורג' ברלי, המאמן של סקוטלנד, אבל מי זה בוצ'ר?"

קפטן הנבחרת, חאבייר מסצ'ראנו, התייחס להימצאותו של מראדונה על הספסל ועל הקווים ואמר: "אני חושב שזה עידן חדש. היה חשוב לנו לנצח ואנחנו מאוד גאים. אתה רואה את מראדונה על הספסל וזה פשוט פנטסטי. קשה להשוות בין מאמנים ואני לא רוצה לדבר על המאמן הקודם. אנחנו צריכים לחשוב על העתיד".

קאפלו מבסוט מהחיים

נבחרת בריטית שהצליחה יותר מסקוטלנד הייתה אנגליה, שחזרה הביתה עם 1:2 מצוין על גרמניה בברלין, למרות חסרונם של לא מעט שחקני מפתח בגלל פציעות.

"זה מראה על העומק והחוזק שיש לנו בסגל וזה דבר חשוב כי לא תמיד כולם יהיו זמינים", אמר פאביו קאפלו המרוצה אחרי הניצחון היוקרתי, "שיחקנו עד עכשיו 9 משחקים ואחרי כל אחד מהם ראיתי איך השחקנים עושים עוד צעד אחד קדימה. היום ראיתי עוד צעד כזה כי הרבה מהשחקנים שיחקו מצוין, כמו קבוצה. זה מאוד חשוב לי, מאוד חשוב".

המאמן האיטלקי הוסיף: "כשהתחלתי לעבוד בנבחרת אנגליה הייתי צריך לשקם את הביטחון. עכשיו אפשר לראות שהביטחון חוזר, במהלך האימונים ובמהלך המשחקים. זה מאוד חשוב".

"אנגליה הייתה טובה יותר, נקודה", סיכם המאמן המפסיד, יואכים לאו, "נתפסנו ביום רע והגיע לנו להפסיד. לא היינו מאורגנים ואיבדנו יותר מדי כדורים. הנעת הכדור שלנו הייתה רעה ולא היינו אגרסיביים. לשחקנים הצעירים שלנו לא הייתה הבגרות המספקת כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully