וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ממשיכה לדהור

קבוצתו של יאנאקיס המשיכה לדרוס כל מה שבדרכה כשגברה 66:81 על א.א.ק אתונה בגביע היווני. פנאתינייקוס ניצחה 81:90 את פאנליניוס

הקבוצה של פאניוטיס יאנאקיס ממשיכה להציג יכולת מצויינת, ולאחר שגברה על מכבי תל אביב ביורוליג ושמרה על מאזן מושלם בליגה, התפנתה אולימפיאקוס לדפוק כרטיס גם בגביע היווני, כשגברה בביתה על א.א.ק אתונה 66:81 ברבע הגמר. המשחק היה צמוד בפתיחה, אבל רבע שלישי של 10:26 לזכותם של האדומים ניצח להם את המשחק.

ואסילופולוס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 12 נקודות, לין גריר סייע לו עם 11, וג'וש צ'ילדרס, ניקולה וויצ'יץ', וגיורגוס פרינצזיס רשמו 9 נקודות כל אחד. יותם הלפרין סיים משחק חלש עם 2 נקודות ב-18 דקות. לא.א.ק: טרבון בריאנט 14, מייקל אנדרסן 10.

גם פנאתינייקוס לא נשארה מאחור והעפילה לחצי גמר הגביע היווני, אלא שלה זה הלך מעט קשה יותר. קבוצתו של אוברדוביץ' ניצחה 81:90 את פאנלינוס, והיא עדיין נראית מעט חלודה בפתיחת העונה. הירוקים עלו ליתרון מהיר של 12 ברבע הראשון, אבל פאנלינוס לא ויתרה ונשארה קרוב קרוב. לרבע הרביעי היא כבר עלתה בפיגור חד ספרתי, אבל זה לא הספיק מול שארס דרו ופקוביץ, שסגרו את המשחק. יאסקביצ'יוס, דרו ניקולס וניקולה פקוביץ' קלעו 15 נקודות כל אחד למנצחים. אנת'וני גרונדי קלע 19 לפאנליניוס.

דינמו מוסקבה, קבוצתם של דייויד בלאט ודן שמיר, ניצחה בדרבי את חימקי 67:82 במחזור השישי בליגה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully