וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אור פישר: "זה הולך להיות מטורף"

במכבי ת"א נותנים את הכבוד הראוי למשחק מול הפועל ירושלים, במיוחד לאור העובדה שחלק משחקניה, כמו פישר, לא מכירים את האולם במלחה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) בהיכל נוקיה את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל ירושלים מחר (חמישי, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10). בהיעדר משחק יורוליג השבוע, משחק ההשלמה מהמחזור השני, שיתקיים במלחה, הוא הדבר הכי קרוב שהחבורה בצהוב יכלה לקבל מבחינת הרמה. בהיעדרו של רודני וויט, שנמצא בארצות הברית, כל שחקני הקבוצה יהיו בסגל למשחק מחר וכולם בריאים. קרלוס ארויו התאושש לחלוטין מהפציעה בגב, ואסטבן באטיסטה, שהוזכר השבוע בתקשורת כמי שרוצה לעזוב את הקבוצה, דאג להתחמק בסיום האימון מהעיתונאים שדרשו הסברים.

דאור פישר: "זה הולך להיות מטורף. אנחנו די מוכנים, עשינו עבודה טובה, ויהיה מעניין לראות מה יהיה. אני לא יודע כלום על ירושלים, זאת העונה הראשונה שלי. אמרו לי שהאולם רועש מאוד והאוהדים מטורפים".

מאמן מכבי תל אביב אפי בירנבוים: "מאז שנים זה משחק שידוע כמשחק שעושה עניין לכל הכדורסל הישראלי. כמובן שאנחנו התכוננו טוב ונבוא בשביל לנצח. לפני כל משחק יש התרגשות ובטח כשאתה עולה למלחה, אימנתי שם תקופה יפה. הזרים החדשים יודעים שמצפה להם משחק כדורסל גדול. אנשים באו מקולג'ים ולפעמים בגיל 18 מגיעים לשם 40 אלף איש, אז הם יודעים שיהיה הרבה רעש. אנחנו צריכים לשחק ולעשות את הדברים הטובים שלנו".

יניב גרין: "יש הרבה קבוצות טובות בליגה הישראלית, וברור שזה משחק עם המון עניין. יהיה הרבה מתח שם במלחה. זאת אווירה שאין באולמות אחרים. אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה, להיות אגרסיבים מהשניה הראשונה, לא לתת להם לפתוח עלינו פער, ואני מקווה שנצא עם ניצחון".

מרקוביץ': אנחנו יכולים לקחת את המשחק"

גיא גודס נהנה מסגל מלא באימון המסכם שקיימה הפועל ירושלים במלחה. קפטן הקבוצה, ארז מרקוביץ', לא יכול לחכות ואמר לאתר הרשמי של הפועל ירושלים: "אנחנו דרוכים ומחכים. במשחקים נגד מכבי תל אביב במלחה תמיד יש אווירה מחשמלת. מהנסיון שלי אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, תהיה לנו את התמיכה של הקהל המדהים שלנו ואנחנו צריכים לעשות דברים שאנחנו יודעים לעשות. אם נעשה את זה כמו שצריך, אני מאמין שניקח את המשחק".

מאמן הקבוצה גיא גודס התייחס לעובדה שמכבי תל אביב לא נמצאת במצב האידיאלי ואמר: "צריך לעשות הפרדות בין הארץ לאירופה ובארץ מכבי ניצחה בינתיים את כל המשחקים בהפרשים די גבוהים. למכבי יש את הבעיות שלה ולנו את שלנו, אנחנו מאוד נחושים. אנחנו רוצים לנצח, אבל אני בטוח שמכבי באים באותה הרגשה ורוצים להוכיח שהם הקבוצה הכי חזקה".

טימי באוורס סיכם: "יש התרגשות, זה משחק גדול עבורנו. יש להם הרבה שחקנים מוכשרים כמו בכל שנה. אנשים תמיד אומרים שמכבי לא חזקה כפי שהיא הייתה בעונות קודמות, אבל מכבי תמיד תהיה שם בסוף העונה. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, ולא לדאוג ממה שהם עושים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully