וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ישראל וחוף השנהב סיימו ב-2:2

ה'פילים' לא התאמצו יתר על המידה, ובכל זאת סיימו בתיקו עם הנבחרת. ברדה (18) וגולן (23) כבשו, עצמי של סטרול (32) וסאנוגו (85) איזנו

נבחרת ישראל הייתה קרובה לרשום הערב (רביעי) עוד וי במשחקי הידידות שלה, אולם סיימה לבסוף בתיקו 2:2 באצטדיון רמת גן עם נבחרתה החזקה של חוף השנהב. המשחק התאפיין בעיקר בשתי מחציות שונות. המחצית הראשונה בה קשטן העלה את ההרכב החזק ביותר, הייתה טובה מבחינתה של ישראל, שעלתה ליתרון מהיר וירדה למחצית עם 1:2. במחצית השנייה ואחרי שביצעה ישראל שישה חילופים, התהפכה המגמה וחוף השנהב תקפה, עד אשר השיגה לקראת הסיום את שער השוויון.

משחקה הבא של נבחרת ישראל ייערך רק בעוד יותר מארבעה חודשים, בסוף חודש מרץ, כשהיא תארח את נבחרת יוון. בכל זאת, אפשר היה לראות את המשך המגמה בנבחרת של קשטן. הקפטן בניון נתן הופעה טובה והנהיג את הנבחרת. קשר ליברפול תרם שני בישולים מצוינים. כיאל המשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח. בנבחרת כיאל מתבקש לעשות יותר עבודה הגנתית מאשר במכבי חיפה ועושה את העבודה בצורה טובה. גם ממצבת החלוצים של הנבחרת אפשר להיות מרוצים. ברדה וגולן ניצלו את ההזדמנויות שנפלו לרגליהם ולא פישלו. בצד ההגנתי התגלעו מספר בעיות. בעיקר במחצית השנייה, כשחוף השנהב תקפה והגיעה לכמות הזדמנויות מדאיגה. אמנם במחצית השנייה נערכו שלושה חילופים במערך ההגנה, אבל גם משטראובר, משומר וקינן אפשר לצפות ליותר.

נבחרת חוף השנהב הגיעה לישראל על שלל כוכביה המשחקים בקבוצות הכי בכירות ביבשת אירופה, דוגמת דידייה דרוגבה וסלומון קאלו מצ'לסי, דידייה זוקורה מטוטנהאם ועוד. על המגרש הכוכבים הגדולים וחבריהם התאמצו פחות. אולי זה החשש מפציעה, אולי זה בגלל שזה היה משחק ידידות, אולי בגלל שחוסר הטקטיקה המאפיין את אותן נבחרות מאפריקה קצת מוזר לנו.

המשחק נפתח בעצלתיים, כשהמשחק התנהל ברובו במרכז המגרש. השער של ברדה (18), שהגיע אחרי בישול של בניון, פתח את המשחק. חוף השנהב יצאה לתקוף, וישראל ניצלה זאת כדי לכבוש את השני, גולן עשה זאת אחרי בישול נוסף של בניון (23). נבחרת חוף השנהב איבדה קצת את הרגליים והידיים, אבל שער עצמי של סטרול (32) החזיר אותה למשחק. המתקפה על השער הישראלי במחצית השנייה נשאה פרי, כשבדקה ה-85 בובקאר סאנוגו איזן.

ההתאחדות לכדורגל עשתה מעשה נבון כשהורידה את מחירי הכרטיסים ל-10 שקלים. מעבר לכך, במחווה של רצון טוב היא אירחה כ-700 פליטים מרחבי אפריקה, וכך נכחו באצטדיון כ-27,000 צופים, כמות מכובדת לכל הדעות. אולי גם קבוצות הליגה יחשבו בכיוון של הוזלת מחירי הכרטיסים ומשחקיהן ייערכו לעיני צופים ולא אל מול יציעים ריקים.

מהלך המשחק

דקה 13 - קלמי סבן ניסה להגביה מימין, הבעיטה שלו הלכה לכיוון השער, אך יצאה החוצה.

דקה 15 - גוסו גוסו, שמכיר את ישראל מקרוב, ושחקן מונאקו בהווה, שיחרר בעיטה, שהלכה גבוה מעל השער של אוואט.

דקה 18 - גול! יוסי בניון חטף כדור במחצית המגרש של חוף השנהב, דהר איתו קדימה ושיחרר ימינה לברדה, שבעט מכ-10 מטרים מהפינה הימנית, שטוח, בארי לא סגר את הפינה טוב, וספג. 0:1 לנבחרת ישראל.

דקה 23 - גול! האימפריה מהמקום ה-15 בעולם היכתה שוב. יוסי בניון שלח כדור עומק מצוין לעומר גולן. חלוץ לוקרן שעט עם הכדור, נכנס לרחבה והקפיץ מעל בארי האומלל, 0:2 מהיר לישראל.

דקה 32 - גול! פאיה שלח בעיטה מפינת רחבת ה-16, הכדור החזק פגע באבי סטרול ועשה דרכו לשער, דודו אוואט לא הצליח להדוף, והכדור פירפר ברשת. חוף השנהב צימצמה ל-2:1.

דקה 46 - בנגיעה הראשונה שלו בכדור, שלח קולאוטי נגיחה קשתית, שפגעה בחיבורי השער של חוף השנהב.

דקה 51 - בניון הוריד כדור יפהפה עם החזה, אל הכדור הגיע ברדה, שמ-10 מטרים שלח לרוחב שער חוף השנהב.

דקה 62 - שטראובר יצא מהשער והדף כדור שהגיע לקאלו, שבעט שטוח, הכדור פגע במשומר וחמק סנטימטרים בודדים מהקורה. מזל גדול לנבחרת ישראל.

דקה 72 - שטראובר שוב הותיר את השער חשוף, הכדור הגיע לקאלו, שניסה לבעוט מהאוויר, הכדור שלו הלך הרחק מהשער. עוד החמצה גדולה של חוף השנהב.

דקה 78 - קולאוטי חדר לרחבה והציא אחורה לחברו למנשנגלדבאך, אלברמן, שהגיע מאחור ובעט גבוה לשמיים. אופס, הוא פגע ביונה.

דקה 85 - גול! פיאה קיבל כדור ופרץ מצד ימין ברחבה, העביר רוחב מדוד לסאנוגו המחליף, שהסתובב ובעט פנימה. שער מוצדק לחוף השנהב, שאיזנה ל-2:2.

דקה 90+1 - קאלו פרץ, אבל שטראובר חיפה בגדול על ההגנה ועל הטעויות שלו מקודם במשחק, והציל שער ניצחון של חוף השנהב.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט (לירן שטראובר, 46), קלמי סבן, טל בן חיים (דקל קינן, 61), אבי סטרול, יואב זיו (אייל משומר, 20), בירם כיאל, גל אלברמן, סלים טועמה (אבירם ברוכיאן, 46), יוסי בניון, עומר גולן (רוברטו קולאוטי, 46), אליניב ברדה (מאור בוזגלו, 67).

הרכב נבחרת חוף השנהב: בובקאר בארי, כריסטיאן מנפרידיני (סיאקה טיינה, 46), ארתור בוקה (סקו סיסה, 46), גי דמל, במבה סולימאן, דידייה זוקורה, ז'אן ז'ק גוסו גוסו (עמנואל קונה, 77), איגור לולו (בנג'מין אנגואה, 65), אמרס פאיה, סלומון קאלו, דידייה דרוגבה (בובקאר סאנוגו, 67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully