וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אליצור יבנה התפטר מתפקידו

רוני צוקרמן החליט לקחת אחריות על מצב המועדון מתחתית הליגה הלאומית. המאמן: "הקבוצה זקוקה לשינוי ואין לי בעיה להקריב את עצמי"

רוני צוקרמן, מאמן אליצור יבנה מהליגה הלאומית, התפטר מתפקידו לאחר ההפסד הביתי 80:70 להפועל לב השרון, שהיה הרביעי משישה משחקים מפתיחת העונה. צוקרמן הודיע להנהלת הקבוצה על התפטרותו. המאמן מסיים את דרכו ביבנה לאחר שלוש עונות במהלכן העלה את הקבוצה מליגה א' לליגה לאומית, וזכה פעמיים בגביע האיגוד. בעונה שעברה, הפסידה יבנה בסדרה דרמטית מול מכבי חיפה, ופספסה הזדמנות לעלייה היסטורית. בהנהלת יבנה הודו לצוקרמן על עבודתו ובימים הקרובים יסכמו עם מאמן חדש.

בפגישה שנערכה בין צוקרמן להנהלת הקבוצה הודיע המאמן כי החליט לקחת אחריות על הפסדי הקבוצה מאז תחילת העונה. צוקרמן אמר כי התפטרותו באה "לזעזע את השחקנים ומתוך איכפתיות ואהבה למועדון היבנאי". הנהלת יבנה קיבלה את החלטתו ובשלב זה יאמן את הקבוצה עוזר המאמן, יאיר מור-יוסף. בהנהלת יבנה מתכוונים להיפגש בימים הקרובים עם מספר מאמנים המועמדים לאמן את הקבוצה.

צוקרמן אמר לאחר התפטרותו: "בתחילת העונה לא פיללנו לתוצאות הללו, אבל לפעמים הדברים לא קורים כמו שמתכננים. החלטתי לקחת את האחריות כי הקבוצה זקוקה לשינוי ואין לי בעיה להקריב את עצמי למען המועדון. יבנה הפכה להיות הבית שלי ואני רוצה בהצלחתה. אני מאחל לכל מאמן לזכות ברגעי הקסם והאושר כמו שהיו לי ביבנה. אני בטוח שהקבוצה תצליח ותהיה אחת הטובות בליגה. יש ביבנה חבורת שחקנים מצויינת וכשהיא תתחבר כולם יראו זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully