וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשיגיע הרגע, אצטרך לבחון את כל האופציות"

לברון התייחס לאפשרות שינחת בניו ג'רזי בקיץ הבא: "כל שחקן צריך לעשות מה שטוב בשבילו". בילאפס: "עשינו התקדמות גדולה בזמן קצר"

לברון ג'יימס הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לניו ג'רזי, הוביל את הקאבלירס שלו לניצחון שמיני ברציפות עם 31 נקודות ב-82:106 על הנטס, הפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה שמגיע ל-11,000 נקודות בקריירה, אבל את העיתונאים במדולנדס עניינה רק שאלה אחת: האם הוא מתכוון להצטרף לנטס בקיץ הבא, כשהוא יהפוך לשחקן חופשי והנטס יעברו לברוקלין.

לברון ניסה לבטל את השאלות בכך שזמן ההחלטה עוד רחוק, אבל הודה כי עתידו בקליבלנד רחוק מלהיות מובטח: "אתה צריך לעשות את מה שטוב בשבילך ובשביל המשפחה שלך, ואת מה שטוב לקריירה שלך. לנאמנות יש משקל רציני בהחלטה, אבל זה קשה כי מדובר בביזנס. כל מועדון עושה מה שטוב בשבילו כמועדון, אבל כששחקן רוצה לעשות מה שטוב לו זה נראה רע. למה כשמועדון מחליט לוותר על שחקן זה בסדר? כל אחד צריך לעשות מה שטוב בשבילו".

כשנשאל ספציפית לגבי המעבר האפשרי שלו לנטס, אמר לברון: "כשיגיע הרגע לקבל את ההחלטה הזו, אני ארצה להציב את עצמי במקום בו אוכל לזכות במספר רב של אליפויות. אם זה יהיה בקליבלנד, אני אשאר בקליבלנד, ואם זה יהיה במקום אחר, אני אצטרך לבחון את כל האופציות".

בילאפס: "אנחנו מתאמנים תוך כדי משחקים"

מומחים רבים ביקרו את דנבר על הטרייד ששלח את אלן אייברסון לדטרויט תמורת צ'ונסי בילאפס, אבל אחרי הניצחון על מילווקי הלילה (105:114) הנאגטס כבר עם שישה ניצחונות בשבעת המשחקים שלהם עם בילאפס, ונדמה שהקבוצה של ג'ורג' קארל מתחילה להתחבר ולאיים על צמרת המערב.

"אנחנו עדיין לא היכן שאנחנו רוצים להיות", אמר בילאפס בסיום. "אבל עשינו התקדמות גדולה בזמן קצר. מה שהכי מרשים אותי הוא שאנחנו עושים את זה כמעט בלי זמן להתאמן. אנחנו מתאמנים תוך כדי משחקים". שני המשחקים הבאים של הנאגטס יהיו בסן אנטוניו (בין רביעי לחמישי) ובלוס אנג'לס מול הלייקרס (בין שישי לשבת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully