וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאטרי יועמד לדין באשמת שוד

עוד לפני שהפך לכוכב בבוקה ג'וניורס שדד השחקן, ביחד עם אחיו, מספרה. כעת, ויאטרי, שמכחיש כל קשר למעשה, ייאלץ להתמודד בבית המשפט

בוקה ג'וניורס אמנם חזרה למאבק האליפות אחרי שהייתה רחוקה כבר מספר נקודות לא מבוטל מסן לרונצו, אולם כעת עוברת על הקבוצה תקופה לא קלה, זאת לאחר שספגה הפסד ביתי ביום ראשון לוולז סרספילד. אם לא די בכך, הרי שהיום התקבלה בבוקה בשורה מרה כשנודע לקבוצה כי מלך השערים שלה העונה, לוקאס ויאטרי, יועמד לדין בעקבות שוד שביצע.

עוד לפני שוויאטרי הפך לכה פופולארי ברחבי הבומבונרה, פרץ השחקן, ביחד עם אחיו, סבסטיאן, בחודש מרץ השנה לסלון לעיצוב שיער בבואנוס איירס. השניים מואשמים בשוד, וכעת הוא יצטרך להגן על עצמו בבית המשפט.

ויאטרי, שכבש שישה שערים באפרטורה, כולל את שער הניצחון בסופרקלאסיקו (0:1 על ריבר פלייט במונומנטאל), הכחיש את החשדות נגדו ואמר כי אין לו שום קשר לשוד. "באותם ימים שהייתי במעצר", אמר ויאטרי, "שאלתי את עצמי אם יום אחד אשתחרר מהכלא, ומתי אשוחרר. סבלתי מאוד עבור עצמי, אבל יותר עבור משפחתי". ויאטרי אישר כי באותה העת הוא קיבל תמיכה רחבה מהקבוצה וממאמנו במחלקות הנוער, אבל אלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully