וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הצעירה - סרביה: בכורה לפנים החדשות

18.11.2008 / 11:20

הסגל החדש של הנבחרת הצעירה מתכונן למבחן ראשון מול סרביה (רביעי, 16:30), נאתכו מוכן: "ניצחון יוציא אותנו לדרך חדשה ברגל ימין"

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה הערב את ההכנות לקראת משחק הידידות שייערך היום (רביעי, 16:30, איצטדיון רמת גן) מול נבחרת החזקה של סרביה. זה יהיה המשחק המוקדם בהצגה הכפולה שמתוכננת מחר, יחד עם משחקה של הנבחרת הבוגרת מול חוף השנהב, ובהתאחדות הוציאו כרטיסים במחיר אחיד של עשרה שקלים בלבד לשני המשחקים.

יהיה זה מבחן ראשון לשחקניו של המאמן מוטי איווניר, שבנה סגל חדש אחרי הקמפיין הקודם שהסתיים בהפסד לאיטליה בשלב ההצלבה לאליפות אירופה. באימון הערב נטלו חלק גם שחקני מכבי נתניה ובית"ר ירושלים ששיחקו אמש במדי קבוצותיהם במסגרת הליגה. סגל הנבחרת צפוי להתבסס על שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש, הבלמים אושרי רואש וניסו קפילוטו, וכמובן על הוותיקים יותר, ביברס נאתכו, בן סהר וטוטו תמוז.

הקשר גיא אסולין, שחקנה של ברצלונה ב' הספרדית, שמשתייך גם הוא לסגל הנבחרת, שוחרר מהמשחק לאחר שראשי הנבחרת העדיפו שלא לפגוע בקשר הצעיר שרק לאחרונה תפס מקום של קבע בהרכב קבוצתו.

הבלם אושרי רואש אמר לקראת המשחק: "זו רק תחילת הדרך, אנחנו באים ליהנות, מוקדם עדיין להגיד איך אנחנו מרגישים, מצפה לנו מחר מבחן ראשון מול סרביה, נבחרת חזקה שהעפילה לאליפות אירופה, זה מבחן מצוין עבורנו ואנחנו מתכוננים בהתאם. כולם מרוכזים וטוב שיש גם חיוכים, יש כאן נבחרת שמחה ותוססת, נקווה שנחייך גם אחרי המשחק. ההתמודדות מול איטליה מבחינתנו הייתה חוויה, ועכשיו ממשיכים הלאה. אנחנו לא מפחדים ולא חוששים מאף קבוצה, נעשה את המקסימום לקחת את המשחק הזה. אנחנו מקווים שיבוא הרבה קהל ויתמוך בנו".

רואש מקווה לשחזר עם חבריו את ההישגים משני הקמפיינים האחרונים ואומר: "המטרה היא לשאוף תמיד כמה שיותר קדימה, אנחנו מחכים לקבל את ההחלטה לגבי זהות המארחת באליפות אירופה הקרובה (ישראל ודנמרק הן שתי המועמדות הסופיות, ר"ב), ואז נגיד בדיוק מה יהיו המטרות שלנו. אחרי ההחלטה נהיה חכמים יותר".

שחקן הפועל ת"א, הקשר ביברס נאתכו, נשאל האם הוא מרוכז בדרבי או במשחק הנבחרת: "אין קשר בין אחד לשני, נתחיל לחשוב על הדרבי החל מיום חמישי רק אחרי המשחק של הנבחרת, בינתיים אנחנו בנבחרת ונתעסק רק בנבחרת.

"אנחנו נבחרת חדשה וכרגע אנחנו מתעסקים בדרך", המשיך נאתכו, "זו נבחרת צעירה וחדשה אבל ברור שגם התוצאה חשובה ולא נרצה להפסיד את המשחק. רוב השחקנים מכירים אחד את השני כי שיתפנו פעולה בנבחרות הנוער והנערים. ניצחון יוציא אותנו לדרך חדשה ברגל ימין אבל באמת שהתוצאה פחות חשובה".

הרכב הנבחרת, כפי שפורסם רשמית על ידי מוטי איוניר: אריאל הרוש; אוראל דגני, אושרי רואש, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול; אלמוג כהן, ביברס נאתכו, דור מלול, אייל גולסה; בן סהר, טוטו תמוז.

סרביה: חמישה שחקני הרכב זומנו לבוגרת

נבחרת סרביה, לעומת הנבחרת הצעירה, תהיה באליפות אירופה בשבדיה, לאחר ניצחון כפול 0:1 בבית ובחוץ על דנמרק בפלייאוף. סרביה סיימה ראשונה בבית שכלל גם את בלארוס, הונגריה, לטביה וסן מרינו. מדובר באימפריה בכל הקשור לנבחרות צעירות. ב-2007 היא זכתה בסגנות, שנה קודם לכן, כשסרביה ומונטנגרו, הפסידה בחצי הגמר, וב-2004 הפסידה בגמר לאיטליה. המאמן הוא סלובודאן קרצ'מארביץ', מאמנה לשעבר של אופ"ק בלגרד.

18 שחקנים בלבד זומנו על ידי המאמן סלובודאן קרצ'מארביץ' למשחק בישראל. המאמן נאלץ להסתדר ללא מספר כוכבים שזומנו לנבחרת הבוגרת, לקראת משחק האימון מול בולגריה: איבן אוברדוביץ', גויקו קאצ'אר הנפלא מהרטה ברלין, זוראן טוסיץ', מירלם סולימאני מאייאקס וסטפן באבוביץ' מנאנט. השחקנים הבולטים בסגל הם דניאל אלקסיץ', חלוץ בן 17 שהיה מועמד אשתקד למכבי חיפה, ופיליפ דג'ורג'ביץ' חלוצה של נאנט הצרפתית.

קרצ'מארביץ' התייחס למשחק: "השחקנים הטובים שלנו בשלים לנבחרת הבוגרת, ואני שמח על כך. מבחינתי, הכי חשוב שקיבלתי את כל שחקני ההגנה שיוכלו להראות מה הם יודעים במשחק קשה. ישראל יריבה חזקה ומושלמת עבורנו לפתיחת ההכנות לאליפות אירופה. לשחק מול קלה גדול יוסיף לנו הרבה מוטיבציה".

ההרכב המשוער: זלקו ברקיץ', נמניה פייצ'ינוביץ', מרקו יובאנוביץ', מליאן וילוטיץ', ניקולה פטקוביץ', דושאן טאדיץ', רדוסאב פטרוביץ', ניקולה גולאן, מילאן סמילאניץ', פיליפ דג'ורג'ביץ', ראדה וליוביץ' (דניאל אלקסיץ')

עדכון ראשון: 18/11 21:08
עדכון אחרון: 19/11 11:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully