וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטקהאוס: כנראה שאיאלץ לעזוב את דאלאס

הגארד לא אוהב את הפיחות במעמדו, דון נלסון מאשר: "אנחנו מחפשים בכל מקום, מדברים עם כולם". מג'יק: "קובי השחקן הכי טוב בליגה"

ג'רי סטקהאוס מאמין שמגיע לו יותר. השוטינג גארד המבטיח (לשעבר) לא מקבל מספיק דקות לטענתו במאבריקס, וסבור שהוא וקבוצתו ייאלצו להיפרד. הוא לא מציב אולטימטום, לא מאיים, ואפילו אומר שאין לו בעיות עם המאמן ריק קרלייל, אבל "הגיע הזמן שאתחיל לבדוק את האפשרויות שלי, ולראות אם יש לי אלטרנטיבות עדיפות".

סטקהאוס, שלא שותף מול הניקס ורואה את מעמדו מתערער יותר ויותר כשהצעירים אנטואן רייט וג'ראלד גרין נושפים בעורפו, יודע כי זה המהלך הטבעי בליגה. "כשהגעתי לפילדלפיה כרוקי, ג'ף מלון עוד היה שחקן לגיטימי, אבל הקבוצה הודיעה לו שנותנים לי צ'אנס על חשבונו. זה תהליך בלתי נמנע. אני לא כועס".

השמועות בדאלאס כמר מדברות על טרייד, שעשוי לכלול את כריס קיימן מהקליפרס, ג'ראלד וולאס מהבובקאטס וסטפון מארבורי מהניקס. דוני נלסון לא מכחיש את הכוונות של דאלאס: "אנחנו מדברים עם כולם, מחפשים בכל מקום, מנסים למצוא את האופציה הכי טובה".

מג'יק: קובי הכי טוב בליגה

מג'יק ג'ונסון נשאל לסוגיית השחקן הכי טוב בליגה, לאחר שהועלתה בפניו שאלה האם ה-MVP של סדרת הגמר פול פירס יותר טוב מקובי בריאנט.

"פול היה רוצה לחשוב שהוא יותר טוב מקובי", אמר מג'יק, "אבל קובי הוא עדיין שחקן הקלאץ' הכי טוב שיש.הוא השחקן הכי טוב בליגה, והוא עושה את זה כבר הרבה זמן. נכון שפול פירס היה טוב ממנו בגמר, הוא היה טוב יותר מכולם, ובאמת אי אפשר לעצור אותו. יחד עם לברון, וקובי, אלה הם השחקנים הכי טובים בליגה.

"אבל צריך לזכור, לא במקרה קובי זכה בשלוש אליפויות. שאק היה מביא אותנו עד לרבע הרביעי, אבל קובי היה זה שסוגר את המשחקים. הוא הכי טוב שיש".

מגריידי: "הברך בגדה בי"

טרייסי מגריידי מעכל שהוא הולך להיעדר לתקופה ארוכה. כוכב הרוקטס נפצע הבוקר בברכו במהלך הניצחון על אוקלהומה, ונשמע מאוכזב. "הברך שלי בגדה בי", אמר מגריידי, "שאלו אותי על הספסל אם אני רוצה לחזור לשחק, אבל אז ראו איך אני צולע. איאלץ להיעדר לתקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully