וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: תגרה אלימה בין מקרייב וגונזאלס

18.11.2008 / 20:00

שני הזרים התקוטטו ביניהם במהלך האימון לאחר שמקרייב הגיב בזעם לכניסה של גררו וגונזאלס הגן על חברו. מזרחי שלח אותם הביתה

הרבה חיוכים היו השבוע במ.ס. אשדוד אחרי שהקבוצה הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים ולסיים בתיקו 2:2 מול מכבי תל אביב בשבת שעברה בבלומפילד. גם הערב היה "שמח" באימון הקבוצה, אולם הנסיבות היו שונות לחלוטין, לאחר ששני השחקנים הזרים של הקבוצה, הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס והחלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, היו מעורבים בקטטה שכללה קללות דחיפות ואגרופים.

זה התחיל בכניסה חזקה של שחקן קבוצת הנוער, הבלם האורוגוואי סילביו גררו, לרגליו של מקרייב והחלוץ הבולגרי התקשה להבליג ובתגובה בעט בבלם הצעיר. הבלם גונזאלס מיהר לצאת להגנתו של הצעיר גררו בן ארצו והחל בקרב אגרופים ודחיפות עם מקרייב. התגרה הסתיימה רק בהתערבותם של מספר שחקנים.

מאמן הקבוצה יוסי מזרחי שלח את גונזאלס ומקרייב לחדר ההלבשה וזרק אותם מהאימון. השניים צפויים להגיע מחר אל מאמנם ולהתנצל על התקרית הקשה. בשלב זה לא ברור מה יהיה העונש שייספגו מהנהלת הקבוצה.

רפי נידם, מנכ"ל מ.ס. אשדוד, הגיב: "לא היה שום דבר ולא צריך לעשות מזה סיפור, זו תקרית שקורית כמעט בכל קבוצה וזה חלק מדברים שקורים באימון. הם קצת התעצבנו אחד על השני וזה נגמר. אולי אפילו טוב שזה קרה, זה קצת יוריד את השחקנים לקרקע אחרי שבת. מבחינתנו התקרית סגורה אלא אם המאמן יוסי מזרחי ימצא לנכון להגיב בצורה ובזמן שהוא יבחר"

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully