וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה הורחק משלושה משחקים, פרגוסון משניים

חלוץ צ'לסי נענש על המטבע שזרק ליציע אוהדי ברנלי ויחמיץ את המשחק מול ארסנל. מנג'ר היונייטד גם נקנס בעקבות עימות עם השופט

דידייה דרוגבה יעלה מחר (רביעי) למשחקה של חוף השנהב מול נבחרת ישראל בידיעה שזהו משחקו האחרון בשבועיים הקרובים. חלוצה של צ'לסי התבשר היום כי ההתאחדות האנגלית החליטה להרחיק אותו משלושה משחקים, לאחר שזרק מטבע לעבר אוהדי ברנלי במהלך המפגש בין הקבוצות בגביע הליגה.

כזכור, לאחר השער שכבש דרוגבה מול ברנלי הושלך עליו מטבע מהיציע. דרוגבה הזועם לא היסס, הפנה אצבע משולשת לאוהדי ברנלי וזרק עליהם את המטבע בחזרה. "דרוגבה הודה באשמה על המעשה האלים", נמסר מההתאחדות, העונש שלו יחול מיידית, והחלוץ לא יוכל להשתתף במשחקיה של צ'לסי מול ניוקאסל, ארסנל ובולטון.

דרוגבה, כידוע, פתח בצורה די מאכזבת את העונה, החמיץ משחקים רבים בגלל פציעה בברכו, וכבש שער אחד בלבד מאז חצי גמר ליגת האלופות מול ליברפול בעונה שעברה.

מי מחפש את פרגי?

אלכס פרגוסון, מנגד, הורחק מהקווים לשני משחקים ונקנס בעשרת אלפים ליש"ט, וזאת בעקבות העימות שלו עם השופט מייק דין לפני כחודש. בזמן משחקה של היונייטד מול האל סיטי (3:4) זעם פרגוסון על השופט כיוון שלא הרחיק את בלם האל אנדי טרנר, שתיקל בחוזקה את מייקל קאריק. פרגוסון יחמיץ את המפגש של קבוצתו מול בלקבורן בגביע הליגה, ואת מפגש הליגה מול חניכו לשעבר, רוי קין, שמגיע לאולד טראפורד עם סאנדרלנד.

לפרגוסון, כידוע, יש עבר ארוך של עבירות משמעת, וטען כי ההתאחדות מחפשת אותו. אשתקד הושעה לשני משחקים בגלל שהפנה אצבע משולשת לשופט אחרי הפסד של היונייטד מול בולטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully