וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה שיחרר את אגוארו, שחש לעמוד לצד בתו

בתו של מאמן ארגנטינה, ג'יאנינה, סבלה מסיבוך בהריון, ו'קון', בן זוגה, נטש את מחנה הנבחרת. בוצ'ר לא סולח למראדונה: "שלא אפגוש אותו במנהרה"

דייגו מראדונה, שכבש לפני שלושה עשורים את שער הבכורה שלו במדי ארגנטינה בגלאזגו, יחזור מחר (רביעי) לבכורה נוספת בסקוטלנד. הפעם מראדונה חוזר כמאמן ארגנטינה, ומתברר כי הקהל הסקוטי צפוי להעניק לו קבלת פנים של גיבור.

מראדונה, כזכור, כבש שניים מהשערים הזכורים ביותר מגביע העולם מול אנגליה, שנואת לבם של הסקוטים, ובכך הבטיח לעצמו מראדונה מקום נצחי בלבבות הסקוטים. "אין ספק, מצפה למראדונה קבלת פנים חמה חמה", מספר האמיש האסבנד, אמר דובר של אחד מארגוני האוהדים של הנבחרת הסקוטית, "הוא אחראי לאחד הרגעים המרגיזים בתולדות אנגליה, ואחד המתוקים בתולדותנו".

מתברר שבעוד בארגנטינה מינויו של מראדונה פילג את המדינה בין תומכיו למתנגדיו, בסקוטלנד הוא קונצנזוס, בעיקר מאז אותו שער בעזרת "יד האלוהים", ובסקוטלנד ישנם לא מעט שירי עידוד שמהללים את הכוכב.

מנגד, טרי בוצ'ר, עוזר מאמן סקוטלנד, שהיה חלק מהסגל של אנגליה במונדיאל ב-86, אמר לתקשורת כי הוא עדיין נוטר טינה למראדונה. "אני לא חושב שיש מישהו בנבחרת הסקוטית שרוצה לנצח את מראדונה יותר ממני", אמר בוצ'ר, "יכול להיות שאם אפגוש אותו במנהרה אקבל כרטיס אדום, ואז זה יהיה 'אגרוף האלוהים'".

אגוארו נטש את מחנה הנבחרת

סרחיו אגוארו, שחקנה של נבחרת ארגנטינה, נטש את מחנה האלביסלסטה כדי לעמוד לצד חברתו, ג'יאנינה מראדונה, בתו של דייגו, מאמן הנבחרת. ג'יאנינה סבלה מסיבוך מסוים בהריונה ואגוארו, שהיה אמור לערוך הופעה ראשונה בעידן של מראדונה, חש לעמוד לצד בתו של המאמן בבירת ספרד, מדריד. בנם של הצמד יהיה הנכד הראשון של מראדונה.

עוזר מאמן הנבחרת, אלחנדרו מנקוסו, לא אמר האם אגוארו ישוב לגלזגו, לקראת משחק הנבחרת שייערך ביום רביעי בהמפדן פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully