וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "כל עוד יש לי שליטה על הצ'קים, כסף לא יגיע לפה"

מיקי דורסמן ערך אימון בכורה במכבי ראשל”צ, הבהיר כי אינו מתכוון לפתוח את הכיס, ואמר: ”הקבוצה סובלת, יש לה חום, אבל יהיה בסדר"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מיקי דורסמן חוזר לעמוד על הקווים. המאמן שלקח אליפות היסטורית עם הפועל חולון בשנה שעברה, הצהיר בעבר שהוא רוצה לחזור לאמן, והיום (שלישי), אחרי שזיו ארז עזב את מכבי ראשון לציון, דורסמן החליט ליטול את המושכות ולאמן את הקבוצה. דורסמן חתם על חוזה עד תום העונה, וינסה להוציא את הכתומים ממצבם הקשה, לאחר שפתחו את העונה עם ארבעה רצופים והציגו יכולת לא משכנעת.

"נייצב את השורות"

"בשלב הראשון המטרה היא לייצב את השורות ולהישאר בליגה", אמר דורסמן לאחר החתימה. לשאלה האם הוא מעורב בעקיפין בניהולה של הפועל חולון, השיב דורסמן: "איני מעורב, הקבוצה היא של המנכ"ל טובי שוורץ".

בערב העביר דורסמן אימון בכורה בראשל"צ. בקבוצה עושים מאמצים לצרף את עופר חירותי כעוזרו של דורסמן. חירותי, שהיום מאמן את מוליכת הליגה הלאומית אליצור רמלה, היה עוזרו של דורסמן וסייע לו להוביל את הפועל חולון לאליפות בעונה שעברה.

"כל מועדון מצפה לנצח, וכמובן שגם ראשון לציון", אמר דורסמן באימון הבכורה, "כולם יודעים באיזה מצב הקבוצה נמצאת, כמו שזה נראה, הקבוצה קצת נלחצה, ואני באתי להשאיר אותה בליגה. מקווה שיהיה בסדר. ראיתי משחק אחד שלה אתמול בווידאו. היא קצת סובלת, יש לה חום, אבל יהיה בסדר". בהמשך הוסיף: "כל עוד אני חי ויש לי שליטה על הצ'קים שלי, כסף לא יגיע לפה".

זיו ארז החליט להתפטר מאימון מכבי ראשון לציון והגיע לאימון הבוקר היום כדי להיפרד מהשחקנים. בימים האחרונים הופעל על ארז לחץ כבד מצד גורמים בהנהלה לקחת אחריות לשרשרת ההפסדים של הקבוצה וזאת מכיוון שהמצב הכספי לא של הקבוצה לא מאפשר לה לשלם לו פיצויים. ארז שקל את צעדיו והחליט שהקבוצה בה גדל חשובה משאיפותיו האישיות, ושאין באפשרותו לעשות את השינוי הנדרש בקבוצה.

מכבי ראשון לציון פתחה את העונה עם ציפיות להתברג בצמרת הטבלה, אבל צברה ארבעה הפסדים בארבעת משחקיה הראשונים העונה, כשהאחרון שבהם מול הפועל חולון ביום ראשון. בנוסף, ארז הסתכסך עם האוהדים והתעמת איתם מילולית. מי שהעביר את אימון הבוקר הוא עוזרו של ארז, נדב זילברשטיין. ארז, שהגיע לקבוצה בקיץ, הוא המאמן השני שמסיים את תפקידו העונה. קדם לו משה ויינקרנץ, שהתפטר מאימון בני השרון לאחר המחזור השני.

עדכון אחרון: 18.11.08, 17:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully