וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "רצינו שהכדור יהיה בידיים של מייסון בשניות האחרונות"

מאמן הספרס החמיא לאקס ירושלים, רוג'ר מייסון, שהפציץ 21, וקלע שלשת ניצחון על הקליפרס. דאנקן: "הוא נהדר עבורנו". קיובן משיב אש

8.4 שניות לסיום, סן אנטוניו יוצאת להתקפה. כדור לטים דאנקן? ממש לא. רוג'ר מייסון, ההוא שהזיע קצת בשורות הפועל ירושלים, מקבל את הכדור, קובר שלשה ומנצח לסן אנטוניו משחק בלוס אנג'לס מול הקליפרס, 83:86. השלשה חתמה ערב גדול של מייסון, שקלע 21 נקודות ב-9 מ-16 מהשדה.

"הוא היה האיש, רצינו שהכדור יהיה בידיים שלו בשניות האחרונות כדי שיחליט את ההחלטות", החמיא המאמן גרג פופוביץ'. גם דאנקן לא חסך מחמאות ממייסון בן ה-29. "הוא נהדר עבורנו, וייצר דברים טובים. כשפארקר וג'ינובילי יחזרו, יהיה לו אפילו תפקיד חשוב יותר. ישימו לב אליו יותר מבעבר".

"המאמן צייר תרגיל בשבילי", אמר מייסון בסיום, "אני הרגשתי טוב לאורך המשחק, וידעתי שרוב תשומת הלב תלך לטים דאנקן. זו היתה זריקה שעבדתי עליה לא מעט, וזה היה כמו באימון עבורי".

קיובן: "טענות הרשויות שקריות"

הבעלים של דאלאס מאבריקס ואיש העסקים, מארק קיובן, המרבה להסתבך בכל מיני אירועים שלא ממש קשורים לכדורסל, הואשם אתמול (שני) על ידי ה-SEC (הרשות לניירות ערך האמריקאית) בגין שימוש במידע חסוי ופנימי של שוק המניות לטובתו האישית.

על פי התביעה, בשנת 2004 נחשף קיובן למידע רלוונטי על מניות שאמורות להימכר מתחת לשווין האמיתי. קיובן התבקש לשמור על כל פרטי העניין בחשאיות, אך במקום זאת ניצל את החזקת המידע לטובתו האישית, ובכך מנע מעצמו הפסדים בגובה 750,000 דולר. באותו זמן היה קיובן בעל המניות העיקרי בחברת קופרניק בע"מ. החקירה העלתה כי קיובן שוחח ביוני אותה שנה עם אחד ממנהלי הכספים של חברת מאמה.קום, שלאחריה הורה לברוקר שלו למכור את חלקו בחברה: "תמכור כל מה שאתה יכול הלילה, ופשוט תוציא אותי ממנה למחרת".

למדנו כבר להכיר את מרק קיובן, ולכן אין זה מפתיע שאיש העסקים השיב אש למבקריו. קיובן צוטט ב"ניו יורק טיימס" כשהוא מאשים את הרגולטור בהתנהגות בלתי הולמת, וטען לרדיפה פוליטית אחריו. "אני מאוכזב שהרשות לניירות ערך החליטה לטפל בעניין בגלל אמביציה של צוות החקירה עצמו, צוות שמכוון את צעדיו על פי הרצון להרשיע בכל מחיר", אמר קיובן בבית המשפט המחוזי של דאלאס, "טענות הרשויות שקריות והן תתבררנה כלא נכונות".

הפרשה עשויה לפגוע בעסקיו הספורטיביים של קיובן. הבעלים של דאלאס, שעשה את הונו ממכירת חברת "ברודקאסט.קום" ליאהו תמורת 5.9 מיליארד דולר, העמיד את עצמו למכרז רכישת שיקגו קאבס, והעניין הזה בטח לא תורם למועמדותו.

לברון נשאר בבית

אין זה סוד שהרבה קבוצות ב-NBA מעוניינות בלברון ג'יימס. המלך מסיים חוזה בקליבלנד בשנת 2010, ונכון לעתה לא פחות מ-18 קבוצות מחכות ליום בו יוכלו לשים עליו יד. "בכל יום נראה שהתקשורת שולחת אותי למקום אחר", הגיב ג'יימס למשחק הניחושים, אחרי שצ'ונסי בילאפס הועבר לדנבר, ופינה כביכול נתח פיננסי שינחיתו בדטרויט.

ג'יימס ניצל את הבמה כדי להבהיר לכולם שהוא יישאר בקבאלירס. "אני מאוד שמח לשחק בקליבלנד, ואמרתי זאת שוב ושוב. אני אוהב את קליבלנד, אני אוהב את אוהיו, ואני לא הולך לשום מקום".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully